Torsdag 22/9-11

Hejsan!

Idag har varit en mysig dag, började med fika på starbucks men Rebecca, Johanna och en ny tjej Matilda. Sen åkte jag och Rebecca för att leta höstkläder till henne.... Det slutade med en  skit snygg michael kors väska och lunch.., Imorron får jag min väska! Bilder kommer! ;) Asså  det är ju helt sjukt vad man spenderar pengarna på här! Det är ju inte så att jag skulle köpa en väska hemma för 2000 kr, men här känns det som om jag gör det varje vecka! Eller på skor! Men jag måste ju säga att jag inte har handlat något de senaste veckorna!! Förutom ett par jeans! Och det går ganska snabbt att få ihop pengar om man nu inte handlar något :p

Efter det åkte jag hem tog en powernap, åkte och hämtade barnen, åkte till diverse aktiviteter och när det var över hörde Malin av sig och de kom hit! Sen blev det pizza till middag, inte lika populärt då vi beställde en small pizza = 6 bitar på 5 barn..... Nja, dom var inte så värst glada när dom fick flingor till dessert :p

Nu ligger jag i sängen och väntar spänt på vampire diaries avsnittet! :D 

Hoppas er dag har varit bra! :) 

Jessica och Angelika, nä okej jag ska inte klaga, men det är ju lite ointressant när hon går igenom ifall det ska vara s eller inte på slutet av ord... Och vem säger informationS ?!.... 

Puss <3<3 


Kommentarer
Postat av: mamma

Ha en riktigt skön helg! P

2011-09-23 @ 18:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0