Torsdag 15/9-11

Hej där! :)


Idag har varit en bra dag! :) Jag har inte gjort ett skit... :p Eller jo jag var och handla och har tvättat, men större delen har jag spenderat med Malin på skype! :) Och lite med Jonas :) Har varit en super mysig dag! Och nu på kvällen har jag hela huset för mig själv vilket är super bra för ikväll har en serie som jag följer säsongspremiär, och jag har inte den kanalen på min tv på mitt rum så nu har jag måste ha den stora tven.... Vilket sammanträffande att dom skulle bort på middag! :)

Jaa så nu sitter jag här proppmätt efter att ha ätit en SUPER god middag om man får säga så när man lagat den själv :p Lax på saltbädd med ugnsstekt potatis ála Rebecca med sparris och hollandaisesås. Sa jag att det var skit gott?? Fick en alldeles för stor laxbit i affären och jag gjrde lite för mycket potatis... Vågar jag säga att allt nästan är borta? Potatisen var inte riktigt helt klar, men jag orkade inte vänta.... jaa så nu ligger jag i soffan och jäser! Mycket bra dag måste jag säga! :D

När jag skulle åka och handla idag satte jag mig i bilen och körde.... När jag kom halvägs till affären började bilen låta jätte konstigt! Vet inte alls vad det är! Eller jo det är nog stötdämparna eller nått för det låter konstigt varje gång det är guppigt!! Jaa så jag är typ rädd för att köra min bil nu :(  Ska ta den till verkstaden imorron! Hoppas det inte är något allvarligt!! Orkar inte vara utan bil! Plus att nu kan jag inte använda killarnas bil om det skulle behövas! Jobbigt!!
Imorron som sagt ska jag på konsert och på lördag ska jag också på någon slags musikspelning, så ni får nog vänta tills på söndag (måndag för er) med en uppdatering! Men ha tålamod vänner! :) I'll be back! ;)

Angelika...............

ÄR DU SERIÖS?!!! VAAA???! Asså..... ingen kommentar på det! :p

Malin, dom införskaffades på forever 21, som nu har öppnat med en XXL butik i mallet, ungefär likadan som den i New York!! :p

Juste måste säga LYCKA TILL till Emmi som kommer hit till Usa på måndag! Hon ska bo i Savannah, Georgia, i en familj med 4 (!) barn!!! Herre gud säger jag bara! Ett stort lycka till iaf!! :D


Ha en trevlig helg allihopa!! :D

Puss <3<3

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja!! Vi såg ju att det fanns ett ställe där dom skulle öppna på nytt men jag hann inte se den eftersom dom inte hade öppnat än!! :O :O SÄMST!! Du får köpa kläder för mig också ;) <3

2011-09-16 @ 08:04:49
Postat av: Angiiiiiiiiie

hahahahah jag veeeeet, men har du tur så finns dom när du kommer hem igen :D men du kan ju ändå va lycklig, du har dina fina jeans från forever 21 ;) <3

2011-09-16 @ 10:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0