Tisdag 27/9-11

Idag är det EXAKT 3 månader sen jag stod på flygplatsen. Det är ju helt sjukt?! Jag har 9 månader kvar. Det känns riktigt bra! Jag älskar verkligen livet här, min familj, barnen (även om du hatar mig). MEN jag vill att året ska vara över så att jag kan få komma hem. Jag har inte mycket hemlängtan, mest för att jag alltid gör något tror jag, men ändå saknar man ju att bara få vara hemma.


11:00: Nu är klockan 11 på förmiddagen här, jag brukar aldrig skriva ett blogg inlägg mitt på dagen, men idag hade jag planer på att åka till mallet med Johanna och Matilda, men eftersom jag inte gjorde några läxor igår har jag rätt så mycket läxor att göra idag. Därför skriver jag nu detta ihopp om att läxorna ska göra sig själva, eller nått?! -.- Ja, detta är jag i ett nötskal...

Och innan jag ska hämta barnen måste jag äta lunch, åka till banken, apoteket och mataffären, så jag har satt en tid då jag måste åka här ifrån vilket är 1:30. Så det är väl bara sätta igång nu.

Tack Angelika för dina kramar! :)

14:15 Har precis varit på bilverkstaden... 241 dollar blev det denna gång.... Stackars mina värdföräldrar!

Uppdatering kommer ikväll igen!

08:50

Jag orkade inte äta middag med familjen idag, och efter att ha föröskt hitta någon som kunde äta med mig men misslyckats åkte jag till mallet själv. Eftersom jag bokstavligt talat inte ätit något under dagen lyxade jag till det med en glass på donken till efterrätt. Åkte även till target och köpte hem en popcorn påse som skulle bli mitt snacks till tv kvällen. Kunde dock inte äta så mycket av den men men, jag har över till någon annan gång :)
Nu ligger jag och tittar på glee och sen kommer en ny serie som heter "the new girl" eller den hade premiär förra veckan, och var helt okej så ska titta på andra avsnittet idag :)

Det har varit en hel okej dag idag! :) Imorgon blir det stress som vanligt, men jag hoppas att jag inte är sen att hämta upp barnen ;)

Hoppas er dag var bra!
Puss! <3<3

Kommentarer
Postat av: Malin

Shiit!! Redan 3 månader!1 :O :O Det här kommer gå fort som tusan ;) Hoppas du hinner ta in allt ;) <3

2011-09-27 @ 20:42:15
Postat av: Mathilda

gud vad fort det går! kolla själv?? längta inte hem, allt här finns kvar!! njut av den upplevelse du får uppleva. det är 12 månader av ditt liv som består av typ 300000 (inte räknat hehe) till månader. Gör det bästa av ALLT :D skönt att höra att du ahr det bra! dock lite oroande varför du behöver åka till bilverkstaden varje vecka? haha ;)

PUSS

2011-09-28 @ 21:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0