Tisdag 20/9-11

Tjena mittbena!

Idag har varit en vanlig dag, stress och bilkörning! ;) Jag skulle hinna med och träna men på grund av läxor hann jag inte det :(

Idag var det gymnastik och baseball som stod på schemat :) Jag önskar jag fick hålla på med alla dessa sporter! Saknar så att behöva gå till träningen för att ens lagkompisar behöver en! Det är ju inte så att asfalten saknar mig om jag inte springer där...


Nu ska jag titta på glee premiären!!! Tycker fortfarande att det är sjukt häftigt att jag får se det på sändnigstid!! :D I like! ;)

Måste bara berätta detta, för jag tror inte att jag har gjort det! Men ni vet i filmer hur amerikanerna brukar låtssas stå i duschen och tack för emmyn de fick, bara det att emmyn är shampoflaskan eller att dom står i köket och håller tal med stakspaden i handen... I detta hus behöver man inte låtssas! Man kan bara ta emmystatuetten som står på spishyllan och tacka med den! Ville bara skryta lite! ;)

Sen när jag skulle laga mat så tog jag fram köttbullarna "swedish style!" Man blir ju bara liiite stolt då! ;)
 



Pappa, jag har ännu inte hittat någon hiss i huset! men 1 det skulle inte förvåna mig. 2 det kanske dyker upp, hittar fortfarande nya saker! ;)
Och du ska veta en sak! Dom gör till och med reklam på tvn om hur dåliga vägarna är här så det är INTE jag som ska bytas! ;) Det är vägarna!

Det var nog allt ovissentliga idag! :)

Hoppas er dag har  varit bra!

Puss <3<3<3


Kommentarer
Postat av: Pap

OK, jag tror dig. Jag vet att du kan köra bil riktigt bra. Retas bara lite. :-)

2011-09-21 @ 11:25:47
Postat av: Angiiiiiiie

haha erkänn att du har tagit in emmystatyetten i duschen? Det skulle jag ha gjort alla fall, läääätt!! Oh thank you thank you, ohh my darlings thank you <3

2011-09-21 @ 16:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0