Söndag 4/9-11

Hejsan,

Idag har varit en mycket skön dag!! Har inte mått så jätte bra dock! Har typ inte haft någon energi alls. Var ute och sprang men slutade efter ett tag och tog bara en lång promenad! Sen gick jag hem och körde lite med Jillian igen. Jag har sån träningsvärk idag så det är sjukt... Vill inte veta hur den komme vara imorron!! :(

Jag var i mallet och fixade min träningsklocka, var as stolt att jag hade fixat den och sen när jag gick ut och sprang kom jag på efter typ halva vägen att jag inte startade den när jag startade.... Hahah man vänjer sig fort med något! 

Skulle åkt till Malin och träffat några av hennes kompisar, men som sagt jag kände inte att jag mådde så bra så jag stannade hemma och tittade på film :) Mysig kväll!

Imorron vet jag inte vad som händer, ska i alla fall till mallet och fixa mina ögonbryn. Angelika och Tova, jag skulle behöva lite sällskap!!!! :(


Hoppas er helg har varit bra! Jag har långhelg, för imorron (måndag) är det Labor day. En röddag för dom flesta här i Usa :)


Puss <3<3

Kommentarer
Postat av: Pap

Träningsverk är svaghet som lämnar kroppen!! :-)

2011-09-05 @ 11:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0