Onsdag 7/9-11

Hallå där! (...köp blåbär)

Idag har varit en vanlig dag. Barnen slutar 1:50 på onsdagar så det är kort dag, men vi åkte hem försökte hitta någon att leka med. Och för andra gången i rad är det INGEN på hela kompislistan som kan leka när vi ringer. Hel knas. Vi åkte då till utomhus poolen. Det regnade och var ca 15 grader i luften men barnen badade lika glatt för det!

Sen åkte vi hem och lagade middag, tittade lite på tv, spelade kort, gick och la oss. Det låter ju enkelt när man bara skriver det så här. Men tro mig det är inte enkelt! Jag har brottningsmatcher med dom båda bara för att dom ska gå in på sitt rum. Jag försöker med allt möjligt, prata lugnt, skrika, ge dom dåligt samvete, bara gå där ifrån... Ja men iaf, nu är jag i min egna säng och ska försöka somna tidigt! Har inte gjort det dom senaste dagarna, lyckades vrida på dygnet i helgen så jag är lite trött på dagarna men jag kommer ändå inte i säng i tid.. men IKVÄLL!! Då ska jag sova klockan 11! :)

Tillbringade dagen med Rebecca på starbucks! Mycket trevligt! :) 

Om någon vill veta så är måndagar och onsdagar mina vilodagar från träningen eftersom jag kommer gå i skolan de dagarna!

Hoppas ni har haft en bra dag! :)

Puss <3<3


Kommentarer
Postat av: Angiiiiiiiiie

hahah ja asså ungar är inte o leka med tyvärr :P det är små envisa saker!

Hoppas du får en toppen dag buddie <3

2011-09-08 @ 11:34:16
Postat av: Malin

Omvänd psykologi är det som brukar fungera bäst :P och på justin som är sportkille är det bara att göra sakerna till en tävling ;)<3

2011-09-08 @ 12:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0