Onsdag 28/9-11

Redan onsdag?!! Asså det är läskigt! Hemma när man gick i skolan så tänkte man BARA onsdag?! Här vaknar man upp är lite osäker på ifall man har rätt dag, för det kändes som om det var måndag dagen innan...

Idag har jag inte gjort mycket intresant. Vart på lektionen, där kan dock tiden få gå fortare! Usch jag vill inte mer! :( Sen var det stress som vanligt till barnens skola, sen hem och inte riktigt veta vad man ska göra med barnen, Justin skulle ringa en kompis för att få reda på när baseballträningen var, helt plötsligt ringde han runt till hela laget (kändes det som) och bjöd in dom på playdate innan träningen. 3 killar blev dom, som jag sen ksulle skjutsa till träningen, allt gick bra och quin gick över till grannarna, jaha där satt jag själv i köket.

Sen var det helt plötsligt middagstid, och efter middagen åkte jag och hämtade upp matilda, för jag läste i hennes blogg att hon haft en tuff dag igår, och jag vet ju själv hur skönt det är att få lämna huset då, så vi drog till starbucks och satt där tills dom stängde, åkte hem till henne och satt och snacka i ytterligare en timme i bilen. Trevlig tjej det där! Och hon passar prefekt in i mitt lilla gäng! :)

Hängde mycket med Joanna under morgonen, och vet ni... Det blir nog inget california i februari.... :( Nu sa hon att dom skulle åka till Florida, hon sa även "vi tar med oss dig då", men det kommer ju inte bli så :( Kanske cali i maj, men samtidigt sitter hon och säger att det inte ska resas så mycket detta år efter som poolbygget kommer kosta mycket pengar. Men men vi får väl se! Håll tummarna! :)

Nu ska jag sova, imorron är det judiskt nyår så barnen är lediga, jag jobbar 8-6, men Joanna drar till NYC vid lunchtid och Brad brukar ju inte vara hemma förs 7-7:30 så vi får se hur det blir med det! -.-

På lördag morgon drar Brad till NYC så jag är ensam hemma med barnen HELA helgen!!! Kommer nog bli rätt tufft! :(

Ja Malthan, jag är där typ en gång i veckan! Dom vinkar så glatt när jag kommer... Vet inte ifall det är för att dom tycker om MIG eller min bil... :p Tror dock att det är min bil, kanske liiiite mig, för dom frågar alltid hur jag trvis och vad det är för väder i Sverige, ifall jag är van med detta osv.

På tal om vädret! Hur ser träden ut hemma? Finns det några löv kvar? Här började dom byta färg i typ lördags, fortfarande så är de flesta träden gröna, men det går snabbt! Fortfarande riktigt varmt på dagarna och så så det är nice! :)

Nej nu MÅSTE jag sova!

God natt! <3<3


Kommentarer
Postat av: Angiiiiiiie

Träden ja... många är fortfarande gröna men marken börjar bli täckt med gula och röda löv..träden börjar sakta men säkert skifta färg..och jag har köpt en vinterjacka, så ja det är höst :( Kan springa o kolla vad temperaturen är... 17 grader (trodde det skulle vara kallare WOHO) puss på dig

2011-09-29 @ 13:06:28
Postat av: Hanna Skattberg

Ny blogg, kolla in :D

http://hannaskattberg.myshowroom.se/

2011-09-29 @ 14:46:47
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/
Postat av: Annica

god morgon! ;D

2011-09-29 @ 18:09:08
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0