Onsdag 21/9-11

Hålla där!

Idag var det onsdag igen, halva veckan avklarad! Herre gud tiden bara springer fröbi! :(

Ja idag var det ett saftymeeting i bilen innan jag släppte av barnen, och tur var väl det för när jag hade 1 km kvar till skolan var vägen avstängd och bilkön stillastående.... Så barnen slutar klockan 1:50. Typ 2:05 rullar jag in på skolgården, med andan i halsen och halva poliskåren efter mig. Nä skoja, men idag kan jag inte rikigt säga att inga hastighetsgränser bröts... Men men, sen var det hem äta lite sen basket, en timme, halvtimmes paus (stopp på dunkin' dounts) och två timmars baseball. Härlig dag! :) 

Lite middag med familjen och nu ligger jag här i min säng :)
Under middagen satt vi och pratade om allt och inget... Och jag fick veta att dom har en present från Frank senatra.. Jag förstod att jag skulle bli jätte imponerad, men vem fan är frank senatra undrar jag?!! Skäms ni nu bara för att jag säger så? Jag googlade precis honom och ni som undrar var han en sångare/skådespelare ;) Självklart känner jag igen namnet men det är inte så att jag vet vad han gjort...

Imorron blir det fika med en ny tjej, Matilda, sen blir det lite shopping med Rebecca! Och innan allt detta ska jag ut och springa ;) 

Ja vad har jag mer att berätta? Usch det känns som om mitt liv börjar bli tråkigt?! :o

Lektionen var helt okej, vissa saker är väldigt onödiga att vi går igenom då vi svenskar gått igenom det sen vi var 8 år eller nått...


God natt kära läsare! <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det var väl skönt att nåt på lektionerna är enkelt.

2011-09-22 @ 06:36:51
Postat av: Angiiiiiiie

haha jaa jag håller med jessica här ovan, klaga inte att något är enkelt :P hahah good jobbbb <3

2011-09-22 @ 10:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0