Måndag 26/9-11

Så var det måndag igen...

Måndag betyder skola :( Och även handling, tvättning, och stress till stallet. Förra veckan hann jag med lunch handling och sen åka direkt till barnens  skola, men idag blev det inte så. Utan jag fick ta med barnen till affären, inte så jätte populärt! Men det gick rätt så bra, bara det att klockan var 6 när vi kom hem och då skulle jag börja med maten, och Quin som endast fått i sig en banan efter skolan pallade inte riktigt det.

Så idag har jag hört, jag hatar dig, du är dum, du är korkad, varför förstör du mitt liv, du är för gammal för att vara barnvakt, du är så elak, hur kan du göra det här mot mig.... Ja ni förstår... Allt detta pga att hon och Justin inte fick duscha tillsammans, för dom hade nyss bråkat och jag kände att jag inte orkade med tjaffs under bad tiden, så jag sa nej. Men jag måste säga att jag skötte det väldigt bra! Även om jag själv kände för att lägga mig ner på golvet bredvid Quin och skrika och sparka och säga att hon var dum...

Idag i klassen fick vi en läxa att skriva en 3 sidig uppsatts (tills på onsdag) om vad vi gjorde under dagen 9/11.... Jag och Rebecca var då 9 år, så vi sa det, vi är ledsna men vi kan tyvärr inte riktigt komma upp i tre sidor på denna uppgift. När Rebecca först räckte upp handen och sa det till läraren skrattade hela klassen...

Ja idag har verkligen inte varit en händelserik dag, imorron blir det mallet med matilda och johanna! Och jag ska även försöka hinna med tvätta mina sängkläder och dammsuga. Ja ni som undrar vart mina träningsrutiner tagit vägen, kan jag säga att jag inte vet.... Men lusten finns verkligen inte där! Även om jag vet att jag skulle må så bra efteråt så är det så svårt att ta de första behövliga steget :(

Plus att jag har lite ont i halsen! (Ja det är synd om mig!) Hahah

Ja Angelika... Pengarna försvinner på löpande band! :(

Ja hoppas er dag har varit bra! :D

Puss <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Angiiiiiiie

Åhhh... här får du en bamsekram med en massamassa kärlek!!! Du är så duktig, barnen har tur som har dig som barnvakt!<3<3

2011-09-27 @ 10:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0