Lördag 3/9-11

Halloj!

Idag vaknade jag 9:15 av en hård knacknig på min dörr....

"Jävlar i helvete fan (och massa annat) har jag försovit mig?!"

Justin kliver in. Jag hittade denna 10 dollars sedeln i DIN bil, jag undrar ifall det är din?  .......

Nää det är jultomtens....


ÅH kan man få en sämre start på en lång skön hleg?! :o Tror inte det! :( -.-

Klockan skulle ringa 9:30 så det var ända snart dags att gå upp.... men iaf!

Jag gick upp, åt frukost, gick ut och sprang. Så skönt! Inte för att skryta men ibland känns det som om jag kan fortsätta springa i all evighet!! Blir alltid lite ledsen när min braiga runda är slut. (Ja Angelika den är faktiskt bra!)

Sen gick jag ner i mitt rum och satte på datorn stoppade in dvd med Jillian Michels (hon från biggest loser)... Jag har nämligen fått låna dvd, yogamatta och 8 lbs hantlar av Rebecca denna helg då hon är och hälsar på en kompis i DC denna helg. Så jag körde det i 30 min. Sen blev det lite stressigt, för Malin skulle komma kl 1 och jag ville ju självklart duscha innan så det blev som sagt lite stressigt var inte klar när hon kom men men :p
När jag var klar satt vi oss i hennes as snygga audi a5:a och körde till Outletten. Det tog typ 40 min att åka dit, när vi börjar närma oss avfarten på motervägen undrar vi varför det står så många bilar i väggrenen. Jaha det var kön till outletten.... Jajaj men det gick ändå ganska snabbt, sen hittade vi en parkeringsplats. Sen började shoppingen!! Jag hittade....

Wait for it!!

En vattenflaska och ett par till träningsshorts!!! Woho! :p hahah jaa kanske inte den mest lyckade shoppingen men jag behövde faktiskt dessa saker. Och jag hittade inget annat som föll mig i smaken.... Så en bra dag för plånboken! :)

Jag har sedan en tid tillbaka haft lite Ikea abstinens.... Så jag frågade Malin ifall hon kanske skulle vilja åka dit på måndag med mig, och det ville hon, men sen kom hon på att vi kunde åka dit nu och äta lite middag! JAAA!!! :D:D
Så idag har jag varit på ikea och ätit köttbullar! Vi båda var så sjukt hungriga så vi typ sprang in i varuhuset från parkeringen! Sen fick jag mina köttbullar! Och jag kan säga att det var SÅÅÅ gott!! :D Efter att ha suttit och ätit och pratat läänge gick vi ner till foodmarketen! Svenskmat!! jag hittade tunnbröd! Köpte dock inget. Fortfarande ingen leverpastej :( Dom hade också börjat sälja pepparkakor! Haha!! Men jag köpte på mig lite choklad (för nödvändighetensskull) och bilpåsar! :) Sen åkte vi hem till mig och tittade på film. När filmen var slut pratade vi i länge igen!! Hade det super trevligt! :)

Det var min lördag det! Imorron ska jag göra ett nytt försök med att sova länge! Sen har jag lite saker att fixa får se ifall jag gör det eller inte!

Hoppas ni hade ne bra lördag och får en bra söndag! :D

Puss <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0