Lördag 10/9-11

Hallå!!

Idag har jag haft en super mysig dag i boston med Rebecca. Vi började dagen tidigt och runt 10 tiden åkte vi från Rebecca in till Boston :) Väl där började vi med starbucks sen flög tiden förbi och det var dags för lunch. Vi hamnade på UNO grill chicago, dom har sååå god mat där!! Helt sjukt! Eller jaa idag var andra gången jag åt där :p Förra gången åt jag pasta med kycklng tror jag och idag åt jag en super god lax!! :D Fast det blev en liten konstig kombination, för jag blev så stressad när servitören frågade vad jag ville ha till och det var så konstiga namn på sakern så det blev pommes och brokoli till.... Hahah jaa jag kanske skulle valt något annat än pommes till men som sagt blev så stressigt....
Servitören tyckte nog också det var lite konstigt, men men... Sen gick vi runt i affärer och sen åkte vi hem, vi satt på tunnelbanan och bara gungade i takt. Vi var så sjukt trötta kom hem til Rebecca och hängde där ett tag. Jag tog en liten powernap sen åkte vi hem till mig för jag skulle passa barnen.

Det gick jätte bra förutom en liten olycka med mjölkglaset vid maten men det var första gången det hände sen jag kom hit så antar att det inte händer ofta. Sen var det ju läggdags igen.. Idag gick det inte bra, men inte dåligt heller... Men det tog 45min att lägga dom... Men under den tiden hann Rebecca baka Brownies!!! Så vi fick lite mys! :) Sen gjorde vi även popcorn och nu ligger vi i soffan och tittar på due date. Vi bestämde os för att sova här och sen imorron dra på hennes lcc möte inne i Boston. Vi ska bowla!! :D Roligt! Jaa det var det!

Mathilda tråkigt att du är sjuk!! :( Krya på dig! Vad menar du med att du skulle till sommar? :p Jara tacomiddag sommaren 2012! Haha!!

Angelika, "Buddies tacos" skulle jag deffinitivt äta på! :D

Hoppas er helg har varit bra! :D

Malin, jag spelad minigolf, jag fick "hole-in-one" på första hålet! :D Sen gick det rätt så okej. Men det är ju inte så att jag har tålamodet att gå och spela med dom hela 18 hål, så när det är min tur kör jag bara för att få det överstökat :P men det gick nog rätt så bra för mig :) Inga sura mina hos mig inte.

Här är lite bilder från dagen! :)


En super söt Rebecca väntar på lunchen! :)





Denna syn var hur cool som helst! Skyskrapan såg verkligen inklippt in i hela vyn, skit coolt! :D Och vi hade verkligen bra väder också! Super mysig dag! :) Tack så mycket Rebecca!


Puss <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Angiiiiiiiiie

Visst, det skulle jag också göra..LÄTT!! Låter som du hade en finfin dag :D Omg min dag idag har inte alls börjat bra, hinner inte skriva för måste kila iväg till jobbet men det är bara att läsa på facebook... jösses säger jag bara :( <3

2011-09-11 @ 07:48:23
Postat av: Malin

Ni hade en liiten bättre dag i Boston än vad vi hade med andra ord??? ;) <3<3

2011-09-12 @ 10:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0