Labor day 5/9-11

Hejsan svejsan!

Idag har ännu en dag bara passerat! På dagen umgicks jag och Johanna, en väldigt oproduktiv dag då jag typ låg och sov på soffan när hon var här. Roligt sällskap jag är? Sen på kvällen åkte jag till Rebecca som kom hem från DC idag. Hahah jag bara trängde mig på. Men men....

Som vanligt hade jag lite saker på min "att-göra-lista" och som vanligt blev inget av det gjort... Jag gör det imorron istället... Jajaj jag har bara mig själv att skylla på sen!

Imorron är första dagen i skolan för barnen! Rebecca frågade mig, är du inte nervös? Nä varför skulle jag vara det? Men nu är jag lite nervös. Fast jag är mest nervös att jag inte ska packa rätt lunch eller så eller att jag ska glömma packa den?! Och att jag ska försvova mig! Har tittat på alarmet 4 gånger! ska göra det en gång till innan jag somnar!

Imorron ska jag åka och träna när jag släppt av barnen och sen ska jag handla sen är det väl nästan dags att hämta barnen igen? Jag tror att skolåret kommer FLYGA förbi! Jag kommer inte ens hinna blinka och sen står jag på flygplatsen och säger hej då.

Sorgligt!

Hoppas ni får en bra vecka allihopa! :D

Pappa- då måste jag vara riktigt stark nu!

Puss <3<3


Kommentarer
Postat av: Angiiiiiiiiie

Såg att mina kommentarer jag skriver från min ipad inte kommer fram.. vår stationära data har varit stulig så har inte använt den på braaa länge men nu är det dags så att du kan få "synliga" kommentarer :D Fast ifs så kommenterade jag alla inlägg på en o samma gång för hade missat några inlägg innan pga av mitt kära underbara jobb! Ser dock att allt är underbart hos dig, hopaps det går bra med skolan och att ungarna kommer trivas!! <3

2011-09-06 @ 10:06:18
Postat av: Angiiiiiiiiie

men vafan tog min andra kommentar vägen nu då!? det står fortfarande 0..... men jag tänkte bara lägga till en sak på den, att du ska känna dig mycket speciell!! För jag lämna min sköna säng o ipad på övervåningen och gick ner och satte på vanliga datan bara för att kunna skriva kommentarer till dig, mycket speciell va ordet!! :D

2011-09-06 @ 10:13:06
Postat av: Malin

Ett år går verkligen super snabbt!!! Njut av det!! :) <3

2011-09-06 @ 18:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0