Kallt!

Halloj!!


Idag när jag vaknade lös solen, härligt tänkte jag. Väckte barnen gjorde frukost osv... Quin satte på sig shorts och linne medans Justin satte på sig långbyxor för första gången sen jag kom hit. "mamma sa att det skulle vara kallt idag". Okej sa jag lite fundersamt, för om man tittade ut kunde vi lika gärna åkte till stranden på eftermiddgen.  Men herre min skapare vad jag hade fel för när vi kom till skolan och gick ut bilen blev jag en isbit! Kollade på termometern när jag kom hem och det var inte mer en 10 grader ute... USCH!!! Men inte kan hösten redan kommit hit?? :o Hos Jonas har löven redan börjat falla, och jag satt och retade honom för det igår. Kanske inte så lång tid innan det händer här också?

Ja idag slutade jag tidigt för jag och Johanna skulle på konsert! OCH KUL VAR DET!!! :D Det var ingen stor konsert, och spelningen pågick bara en timme men det var trevligt att bara få känna stämmningen. Dock så kände jag mig som en 30-åring på rix fm eller nått för oj vad små alla andra var..... Hahah medelålderna var nog 15 eller nått :p
Men men vi hade en trevlig eftermiddag och kväll tillsammans med bra musik :) På vägen hem från byn vi var i stannade vi på McDonalds.... Och seriöst finns det något bättre än donken mat sent på kvällen???? Tror inte det!

Gott var det i alla fall! :)

Nu ska jag sova, börjar 8:30 imorron sen jobba till 12 och sen efter det dra till Rebecca för att sen åka in till Boston och träffa Malin och gå på "mix megapols" sommarkonsert! :) Ska bli riktigt roligt! Ska även sova hos Rebecca så hörs på söndag igen!!  :)

Puss <3<3


Kommentarer
Postat av: Angiiiiiiiiie

Hoppas du har haft en grym helg! :) Och jäklar va många konserter du går på haha. Men sommarkonsert, lite sent va? höst konsert skulle va ett mer passande namn men tror inte det skulle locka lika mycket ifs <3

2011-09-18 @ 09:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0