Helgen! :D

Hallå!! :D

Hur har er helg varit?! Min har varit toppen full med saker! :D I fredags var ju Malin här med kusinerna på tacoskväll. Super trevligt och ja maten kunde ju inte uppskattas mera! :p

I lördags så åkte jag inte till Boston med Rebecca, jaa men det här har jag ju berättat! Men iaf vi bakade ju brownies och gjorde popcorn igår kväll och sen gick vi och sov.

Idag vaknade vi åt lite frukost och sen åkte vi in till boston igen för att gå på ett lcc-möte. Vi spelade bowling! As roligt! :D Jag som brukar vara helt okej på det startade med - i de två första rutorna men sen när en serie var klar var jag uppvärm och avslutade starkt med en strike och en spärr! :d Kom på delad första plats. Poängen tänker jag dock inte nämna!! : p

Träffade även två nya tjejer en norsk och en dansk. När vi satt i bilen på väg till tunnelbanan var vi ett bellman skämt... hahah torr humor? :p Fattar ni? Två svenskar, en norsk och en dansk... Aa men hur som helst, trevligt hade vi! :) Efter bowlingen gick vi och åt lunch, på ett väldigt mysigt ställe. Efter det åkte vi hem till Rebecca, och bara låg och slappa i hennes säng. Sen åkte jag hem och åkte och handlade lite och nu sitter jag och gör ingenting, vill inte riktigt äta middag med familjen ikväll, men jag måste väl för annars får jag ingen middag och jag är hungrig... :p


Bra helg iaf! :D

Angelika... Jag tycker synd om dig!! :( Hoppas verkligen att dagen var bättre! :D


Jag måste berätta en sak för två helger sen när i skulle in till Boston och äta middag när Caroline var här så åkte vi till en tunnelbanestation och parkerade bilen. Väl där såg vi att parkeringen var på 5 dollar och 50 cent. Tror ni vi 3 fick ihop 5 dollar?? Nä, men!!
Det stod en kvinna vid parkeringen och när hon hörde att vi började prataom pengarna så frågade hon ifall vi hade tillräckligt... Och vi började bli stressade för tåget kom och allt sånt och hon går fram och lägger i 5 dollar och 50 cent till vår parkering! Och hon säger " Min dotter var i italien för några år sedan och fick slut på oengar... Så detta är mitt sätt att ge tillbaka..." Jag fick tårar i ögonen när hon sa detta, och gjorde detta för oss!! Det skulle ALDRIG hända i Sverige!!! ALDRIG NÅGONSIN?!!

Och igår när jag var och handlade så var det en tjej framför mig som hade handlat och hon drog sitt kort flera gånger, till slut sa kassörskan att det saknades 9 cent. Då säger tjejen "jag måste bara till bilen kommer snart tillbaka" Då tar kassörskan upp pengar ur sin egna byxficka!!! Detta har dock hänt i Sverige när jag typ saknade en krona så tog tjejen i kassan en från "skrivbordet eller vad man ska kalla det för" och hjälpte mig att betala...

Men asså den där kvinnan på parkeringen, jag önskar att jag fick träffa henne igen! Och bara säga tack! (Vi sa ju självklart tack då också men ändå!) och även om det inte gäller mitt liv så är jag väldigt tacksam mot henne! Tänk att det finns sånt folk!!

När jag blir stor ska jag bli som henne! Hoppas jag...




Detta är Luna (tv) från Danmark och Marie (th) från Norge!

Så himlans fint väder det är nästan mitten på september och man går i shorts och linne!!

Malin här stämmer det (nästan) att du fyller år på sensommaren!! ;) <3


Puss <3<3



Kommentarer
Postat av: Malin

Det var ingen dålig helg det!!! Blev helt chockad när jag läste det där med kvinnan som hjälpte er!! :O Som du sa så skulle det ALDRIG hända i Sverige :O Men mycket mycket snällt! Har världens berättelse till dig som jag och Carro upplevde... :P

Haha, vad skönt att när jag flyttar dit att jag kan säga att jag fyller år på sensommaren för här hemma har det börjat bli höst!! <3<3

2011-09-12 @ 10:56:24
Postat av: Angiiiiiiiiie

Neej va snäll kvinna!!!! haha mitt hjärta fylldes med värme :P

Jaaa min dag blev mycket bättre när jag kom till jobbet o fick träffa alla kompisar, tur att alla är så pigga och glada på det jobbet haha :P

HAHAH asså jag bowlade med alfa o hans killkompisar (ja jag var den enda tjejen, lite små jobbigt sådär men de funka) och ja va så nervös för jag kände 5 killblickar i ryggen på mig varje gång jag skulle kasta så mina första 5 (!!!!) kast hamna i rännan.. och ja, du vet ju säkert va jag fick höra.. Men aangiiiee det är ju dom där vita långa sakerna längre fram som du ska sikta på -.- <3

2011-09-12 @ 12:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0