Helgen 23-25/9-11

Hallå där! :)

Ja snart är ännu en helg över.... Denna helga har gått i spenderarens tecken eller vad man ska kalla det. 

I fredags ja gick ju lönen (210$) till väskan, och sen på kvällen blev det tacos med barnen och Johanna, efter att jag slutat åkte vi och hämtade matilda. Vi åkte till bion och kollade på.... Crazy stupid love.... Ja jag och Johanna har sett den förut, men i ville gå på bio och det gick ingen annan film vi ville se! Så det blev en favorit i repris! Den är värd det! Seriöst den är så bra! Ja och Matilda är numera medlem i min och Johannas biogrupp :p Hon är likadan som oss så det är ju roligt! :D

Sen på lördagen skulle jag jobba 8-12, men vid 10 tiden sa Brad att han ville se Quin spela fotboll och att han kunde hämta Justin, så jag gick ner packade en övernattningsväska och min nya handväska, och åkte till Rebecca. Där dumpade jag mina saker och vi drog till mallet.

I mallet traskade vi runt och hade inga begränsningar! Kortet drogs flitigt för oss båda. Vi har tappat känslan för pengar i detta land!



För mig blev det en klänning, smink, sminkborste och två par pyjamasbyxor! Det blev även ett headset till datorn, så nu funkar skype ordentligt! Jag är nöjd.... Plånboken är mindre nöjd, men jag är faktiskt bara här en gång! Så det så!

Ja sen åkte vi och åt middag på California pizza kitchen, efter det åkte vi hem till Rebecca, där en gammal au pair var på besök så vi kom lagom till efterrätten, lite speciell måste jag säga. Efter det gick vi och sov, jag var så sjukt trött. Imorse när vi vaknade gjorde vi vår läxa och efter det åkte jag hem för att skypa med mamma och pappa, sen sa jag även grattis till Malin.

Nu vet jag inte vad jag ska göra, klockan är 4. Jag tror inte jag vill äta hemma med familjen ikväll, men vi får se ifall jag hittar på något.

Hoppas er helg har varit bra! :D

Puss <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Malin

Plånböcker är aldrig nöjda.... Dom är små elaka varelser som förvandlar pengar till pappersbitar med text på som kallas för kvitton, har ingen aning hur det händer.... ;) <3

2011-09-25 @ 21:52:16
Postat av: Angiiiiiiie

hahah du låter som jag i polen.. pengar flyger överallt och man fattar ingenting :P <3

2011-09-26 @ 10:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0