Helg!

Hallå i stugorna!

Jaa snart är denna helg över... Usch vad det går fort! Tur att veckorna också går fort!! Annars skulle det inte vara roligt! :(

Ja igår åkte jag och Rebecca in till Boston och träffade Malin för lite Mix Fest 2011... Jag kan ju säga att rix fm festival slår denna med hästlängder!!!! Ojoj! Det var så dåligt strukturerat, det var 15 min paus mellan varje artist, det var flummigt ingen visste vad dom skulle göra eller säga... DET VAR KALLT!! Usch va kallt det var!
Bandet Malin ville se, och anledningen till att vi var där, var det mest kända bandet och därför var dom sist.... Så vi väntade och väntade och väntade. När bandet väl kom sa Malin nä vi kan gå för det var inge bra..... Så vi hade suttit där i 4 timmar och frusit arslet av oss i onödan........

Efter det drog vi hem till Malin, eller ja hon bor precis vid Harvard squer så vi gick och åt middag på en restaurang där man fick plocka ihop sin egna mat och sen stekte dom den på ett stort stek bord. Det var roligt och annorlunda. Innan vi gick in på restaurangen gick vi för bi en liten butik med internattionella varor, och vet ni vad jag hittade?!?! 



Ja ni ser rätt!! SVENSK APELSIN MARMELAD!!!! ÅH!! Så imorse när jag och Rebecca vaknade och efter att vi gjort vår läxa gick vi ner i hennes kök och rostade mackor och gjorde te!!! ÅH!! Det kändes nästan som hemma!!!!
Jag hittade även vanligt te hos henne! Här hemma finns det typ inget te och i butikerna där jag handlar finns inte de tesorterna jag vill ha! :( Så nuhar jag bett mamma och pappa att skicka över några påsar! :) Förhopnningsvis kommer några sura godisar med också! Håll tummarna! ;)

Nu ska jag ut och springa sen ska jag gör lite mer läxor sen bär det av till mallet för att träffa johanna för lite middag! :) Trevligt värre!


Hoppas er helg har varit bra! Och att stormen som drog in över Sverige inte drabbade er så hårt! Spadvägen är numera ett äppelträd fattigare! :(

Puss <3<3

Update:

Nu är jag hemma igen efter en super god och behövlig middag med Johanna! Har gjort läxan och nu ligger jag och tittar på tv.

Jag måste bara säga, WOW vad jag älskar att bo i Usa! Just nu tittar jag på Emmygalan, LIVE!! Fett coolt eller hur?!? :D  Och förra veckan fick jag se The Vampire Diaries på sändnignstid! och på tisdag får jag se Glee på sändnigstid. Jag tycker detta är grymt coolt! Hahah


Även väldigt irriterad på mig själv.... Jag har gått och tänkt på en sak hela kvällen som jag skulle be mamma skicka med i mitt tepaket. men nu när jag skulle skriva mailet har jag TOTALT glömt bort vad det var :( Det kan inte ha varit stort eftersom jag skulle be henne skicka hit det i det lilla paketet.... jajaj... får väl hoppas att jaag inte kommer på det när hon säger att hon postat det...

Nu ska jag titta vidare på galan! Super roligt!

God natt <3<3<3

Ännu en sak!

Imorgon (måndag) är det 12(!) veckor sen jag lämnade Sverige... 3 månader?! Asså hallå vadå?! Det är ju inte rättvist? Om tiden ska gå så här fort kommer jag inte hinna med ett skit under detta år! Fast om man tänker åt andra hållet och tänker att det är 12 veckor kvar tills harvard är slut kommer jag gå under för det är SÅ lång tid tills dess!! :(

Jaa nu har jag nog inge mer att säga idag! Plus att jag måste sova nu! Emmygalan är nog inte slut än på ett tag men kommer nog inte se hela! Är bara liiiiite avundsjuk på Rebecca som har timer på sin tv... Har jag visat min tv btw? Måste nog göra det, så ni tycker synd om mig!
Mamma och pappa, den är som den ni hade i ert sovrum innan ni skaffade den feta flatscreenen....
Mormor och morfar, den är som den ni hade i köket (kanske en storlek större) innan ni skaffade er flatscreen....

Är det dags för mig att få en flatscreen?? Nä tror jag får stå ut med denna i ett år....


Nu:
God natt <3

Kommentarer
Postat av: Angiiiiiiiiie

Hahaha jätte fin tv, lite nostalgi känslor över den! Men skit i tv:n, den där bilden ovanför!! Den ger också nostalgi känslor :D

Har det redan gått 3 månader? Jösses, det går undan :) <3

2011-09-19 @ 06:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0