Fredag 9/9-11

Hallå alla nära och kära! :)


Idag har varit en okej dag, började med frukost på dinnert med Johanna alltid lika trevligt, sen var det STRESS!! Jag hade sååå mycket att göra innan jag skulle hämta barnen. Gjorde typ hälften dock :p ändå så försvann tiden.. Jag hann med att träna och jag använder datorn för att spela dvdn och då blir det att man lätt fastnar framför den efter att träningen är klar... :p men men dagen gick bra ändå!

Till middag blev det tacos med kusinerna, super mysigt och barnen verkligen älskar när jag gör tacos! Speciellt min guacamole! :D Idag sa Quin att jag borde bli tacokock, tror ni det finns någon framtid i det yrket? :p

Klockan är nu halv nio och jag sitter i min säng i pyjamasbyxor och vet inte vad jag ska göra nu. Madagascar och up är på tv. Men känner inte för att titta på någon av dom. Sex and the city går också men inte heller så taggade på at titta på det. Sällan jag kommer somna nu liksom! Kanske skulle behöva det efter denna vecka men känns så konstigt!
Vad mer? Inte så mycket, imorron ska jag in till Boston med Rebecca och en ny tjej ska bli trevligt! sen ska jag jobba imorron kväll, så skönt när man "sitter barnvakt" då är det bara att laga mat och stoppa dom i säng, hoppas det går lite bättre den här gången än förra då Rebecca kom hit och sen fick sitta helt själv bara för att barnen inte ville sammarbeta. 

På söndag är jag ledig, kanske får mina ögonbryn fixade då?! Det är dags nu!! Haha sist jag gjorde det var med dig Tova!!! Fattar du va länge sen??? :p När jag snubblade i rulltrappan... Hahah -.-

Hoppas ni har en trevlig helg! :)

Puss <3<3

Kommentarer
Postat av: Angiiiiiiiiie

hahah tackotock, jajjamensan! Bara dra till Nacho texmex där dom erbjöd mig jobb ;) Eller så öppnar vi upp en tillsammans, buddies tacobar<3

2011-09-10 @ 08:07:38
Postat av: Malin

Åhh är det en tjej sim kommit nu till Boston? :D <3

2011-09-10 @ 15:11:52
Postat av: Rebecca

haha jag hoppas att du inte har dåligt samvete för att jag fick sitta själv, det gjorde ingenting!! :) Marie följer inte med idag, men imorgon gör hon. Längtar tills du kommer :D

2011-09-10 @ 15:38:27
Postat av: Mathilda

Fan vad gott med tacos! Vad sugen jag blev på guac!! Vi får laga när du kmr hem, du är ju tydligen grym hihihi. Skön helg ju! Själv har jag typ degat hela helgen också, kul att man blir sjuk på fredagen efter skolan, precis när helgen börjat.... Jippi! Jag som skulle till sommar och trängas med resten av Sthlm, utförsäljning idag haha :) saknar dig min vän, men glad att du verkar ha det så bra :)) puss på dig

2011-09-10 @ 23:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0