Första skoldagen

Hallå! :)

Idag var första skoldagen för barnen! Jag vet, jätte sen start. Jag ska göra lunch till dom varje dag så nu har jag panik vad dom ska ha till lunch! men som tur är så har min värdmamma gjort i ordning en lista på olika luncher dom får välja mellan. Men ändå koka pasta 7:30 är inte så jätte roligt, men men....

Idag drog jag till gymmet efter att ha släppt av barnen. Jag lämnade tillbaka sakerna till Rebecca igår, men det var så sjukt mycket folk på gymmet så jag drog till traget och köpte en yogamatta ett par hantlar och Jillians dvd sen drog jag hem och tränade! :) Fast jag åkte direkt till Target från gymmet (bytte inte ens skor) så när jag stod i kassan och handlade dessa saker så var ag verkligen redo att träna... Haha måste sett jätte konstigt ut!

Vad har mer hänt idag då? Inte mycket tror jag! När jag hämtade barnen åkte vi och handlade sen var det hem och laga mat, bad, och läggdags. Skönt! Fast imorron är det tidig dag, dom slutar 10 över 2. Det kommer dom göra varje onsdag! Men det ska väl gå bra! :)

Asså vårt schema under hösten är så sjukt fullskäckat!!! Jag tycker så synd om Justin som har mest av oss alla men både jag och Quin är inte långt efter! Får se vem som går in i väggen först! :p

Jaa det var det hoppas ni alla haft en bra dag! Om det är någon som vet något om den 47-åriga mannen som blev skjuten av polisen i Järfälla natten mellan måndag och tisdag, please tell me! Jag vill veta vem!

Ja thats it, over and out!

Puss <3<3

Kommentarer
Postat av: Angiiiiiiiiie

haha vaaaa? blev en man skjuten av polisen i järfälla!? Hur fan vet du det o inte jag :O Det är exakt samma sak som när du berätta om tjejen som blev huggen i ryggen här precis vid mig, läskigt bra koll du har :P pusss <3

2011-09-07 @ 10:31:30
Postat av: Malin

Du får börja söka på recept när barnen är i skolan så dom får mat nästa dag ;) <3

2011-09-07 @ 19:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0