Bye bye lönen!

Hejsan! Kommer inte skriva något nu, för klockan är 12 och jag är TRÖTT!!

Men jag måste ju berätta om mitt inköp jag gjort idag!

Det gick på 210$ alltså ca 1400 svenskakronor..... Vilket är helt sjukt! För jag skulle ALDRIG NÅGONSIN gå och köpa EN VÄSKA för 1400 kronor i Sverige.... Fattar inte riktigt vad jag tänker med! :( Men jag vill typ visa mig fin för min värdmamma... Jajaj skit samma, här är bilderna iaf! :D









Ja det var de! :) Väskan har jag ärligt talat tänkt använda i vardagen! Vi får se vad det blir av det! ;)

Vet inte när jag skriver igen då helgen är som vanligt fullspäckad!

Hoppas ni får en trevlig helg! :)

Puss <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Malin

Fy Fabian vilken snygg väska!!!!!!! :o vad avis jag blir!!!! Jag ska tala om för dig varför du gör sånna inköp, därför att du är värda dom och du är där i en period och kommer inte vara där för evigt och så är det billigare med sånna saker där än här hemma ;) <3

2011-09-24 @ 14:38:40
Postat av: Malthan

Fiiin! åh lyllo dig som är i landet där michael kors är som hm typ... iaf ibland ! <3

2011-09-28 @ 21:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0