Bra dag! 8/9-11

Hallå!


Precis som rubriken säger har det varit en bra dag idag! Inte för att barnen har varit snälla, inte för att allt har gått min väg utan det har bara varit en bra dag :) Det gillar vi!

Pratade med mamma och Jonas idag, alltid lika roligt, Jonas hittade sin telefon, så nu ska dom försöka ta tillbaka polisanmälan, försäkringsanmälan osv.... Kanske dags att börja springa lite oftar Jonas så du hittar moblen snabbare? ;)


Idag då... Då vaknade jag, fixade barnen, skjutsade dom till skolan åkte hem sov, åkte och tränade, skypade, osv... Sen när barnen var hemma igen kom en kompis till Justin över och där försvann en och en halvtimme... Efter det tog jag med dom till mallet åt lite middag sen gick vi och spelade minigolf. Super mysigt! Dom gnällde inte en ända gång! Hallelulja! :D Efter det var det bara hem in i duchen och sen sängen! En bra dag helt enkelt! :D

Imorron ska jag träffa Johanna för vår veckliga brunch! :) Super mysigt och sen på eftermiddagen kommer malin/kusinerna hit och vi ska äta tacos! Kommer bli bra! Fast jag har mycket att göra mellan de turerna, men jag hinner nog!

Vet inte ifall jag har sagt det men sen i tisdags är jag hemma ensam med barnen, Joanna och Brad är i New York då det var Brads födelsedag i tisdags så dom tog några dagar ledigt och lämnade mig med barnen, men jag antar att det är det jag är till för! ;) Idag var det lite jobbigt för mig, men de andra dagarna har gått bra, men idag hann jag inte träffa någon annan medmänniska och med det menar jag Johanna eller Rebecca... Och jag kände mig så instängd i huset men det gick ju över när vi åkte till mallet, men som sagt annars har det gått bra och barnen har inte sagt något annat heller.

Hoppas er dag har varit bra! :) 

Imorron är det fredag, alltid lika skönt med fredagar! :D 

Puss<3<3<3 

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilka mysiga dagar du verkar ha!! :D Hur gick det på minigolfen?? spelade du?? :P <3

2011-09-09 @ 11:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0