Bra dag! 19/9-11

Idag har varit en bra dag!

Åker till bilverkstaden, (goda nyheter!) bilen är safe to drive but... något som inte jag vet vad det är måste byta... Bilkö i en timme, läxor upp över öronen, stress i mataffären, stress att hämta upp barnen och skjutsa dom till diverse aktiviteter, matlagning så brandlarmet går.... Jag menar vad är inte bra av detta?!

Men allt det stod i skuggan av en riktigt rolig lektion med Rebecca, en trevlig lunch efter lektionen, och sen att man får en lapp med " I love you Josefine" av Justin.... Nä dagen kunde inte vara bättre!! :D

Egentligen har jag inge mer att berätta idag.

Skulle ha med lite bilder, men nu är det så att kameran är i väskan som är i bilen som står i garaget, som är en våning upp, vilket betyder att JAG måste gå upp för trappen.....

Hej jag heter Josefine och jag bor numera i usa.... :p Jajaj ni får bilder imorron eller nått! ;)

God natt!


Puss <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Pap

Det var väl ändå inte föraren dom syftade på.....som skulle bytas? ;-)



Finns det ingen hiss i huset?

2011-09-20 @ 11:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0