Baksmäll! :(

Hej!

Jaa baksmällA skulle varit bättre än det här....

Idag var jag på Harvard. Den första uppgiften vi fick var att skriva en essay på 20 min. Ämnet:

"Comparing athletic and academic excellence."

Jag vet fan inte ens vad orden betyder. Sen gick det bara utför tills vi kom till läx delen. Då kom stupet.... Usch säger jag bara! Och hur tänkte jag när jag sökte till HARVARD?! Det är klart det kommer vara mycket jobb var Rebeccas kommentar.... Ja men jag tycker det är jobbigt att typ tvätta och dammsuga för det tar mycket av min fritid. och nu kommer även 6 timmars läxläsning?! -.- Pallar bara inte! :( Men men...Rebecca är väldigt positiv och jag ska verkligen inte dra ner henne i mitt mörka hål. (Försöka iaf) 

Efter att dessa 12 veckor i skolan är över kan jag säga att jag ska köpa mig något fint!!! Bara för att jag var så jeevla duktig som gjorde det... Plus att jag kommer inte ha någon tid för något annat så jag hoppas att plånboken växer under denna tid!! ;)

Efter skolupplevelsen satt jag på skype med mamma ett tag sen var det dags att åka och hämta barnen. Idag var ett litet smakprov på hur vår höst kommer vara! Quin fick byta om i bilen  och äta sitt äpple på vägen till stallet. Efter att jag verkligen bara kastat in Quin i stallet var det raka vägen hem med Justin och dags för trumlektion. Då hann jag bädda en säng och svettades floder. Sen efter jag hämtat Quin efter en timmes ridlektion och åkte hem och bäddade nästa säng. Bara det att jag inte hade slutat svettas efter första sängen. Rebeccas barn var sjuka förra vecka och igår kväll fick hon feber så hon var inte på topp idag stackarn. Jag vet dock inte ifall jag känner efter för mycket men jag känner mig också lite krasslig och jag har kallsvettats hela eftermiddagen. Får se vart detta tar vägen! Egentligen skulle det vara skönt att bara få en rejäl omgång så man får ut detta ur systemet, och sen samla nya krafter!
Angelika imorron blir det en soppa underdagen!! :) Tack!

Imorron ska jag träffa min lcc för ett lite catch up snack! Jag missade mitt augustimöte så det tar jag igen imorron!
Sen ska jag väl försöka hinna träna lite mellan allt, får se hur det går...

Ja idag var en pissdag! :( Sen nu så har jag lite hemlängtan mest för att dagen var jobbig och att jag inte känner mig helt hundra då skulle man allt vilja ha mamma och pappa i närheten!

Puss <3<3

Om någon undara så stod det 38,1 på min febertermometer klockan 5 idag!.... Bara om någon undrar alltså.... Jag tycker synd om mig själv...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det är klart vi undrar. Inte konstigt att du kände dig lite nere och orkeslös. Hoppas du snart frisknar till!

Kram Jessica

2011-09-13 @ 08:17:47
Postat av: Pap

Jaha, iväg med dig till första bästa pillertrillare och köp C vitaminer i massor. :-) Och du, i botten på det mörka hålet finns en belöning som många av oss inte ens får chansen till i hela livet, att få plugga på ett av de kanske 10 mest kända universiteten i världen. Håll huvudet högt och kämpa på!!



P&K

Pap

2011-09-13 @ 09:20:55
Postat av: Malin

Vilken tur att jag tog med soppan från Angelika till dig så du kan kurera dig med den!! Usch, det lät inte alls kul det där :( hoppas det blir bättre snart!!! <3

2011-09-13 @ 15:37:53
Postat av: Angiiiiiiiiie

ÄT PÅ!!!! <3

Men shitsan vilken dag.. du säger att du är i ett stort mörkt hål, är botten nådd så har du ändå fast mark under fötterna.. det kommer bli bättre så fort du kommer in i det hela! Vi har inte varit i skolan på år o dar o nu ska du plötsligt kombinera plugg och jobb.. det är inte lätt i början, men inget är ju lätt i början :) Du är så himla duktig så du kommer klara dig galant min fina vän PUSSS <3

2011-09-13 @ 19:38:20
Postat av: Malthan

Det kommer aldrig kunna bli bättre om det inte ngn gång är lite jobbigt :) du är grym som gör allt detta, jobba PLUS plugga på harvard. GRYM är ordet. Snart kommer du in i allt och då kommer det bli en vana, sen kommer du tycka att allt är piece a cake! ;) om det glädjer dig har jag varit sjuk i en vecka typ och kan inte äta annat än flytande föda just nu haha så vi blir sopp kompisar! Själv blev det spenat soppa idag, mums :D bajs att ha en orsak till att äta soppa varje dag :)) hehe. Hoppas att du blir frisk, eller snarare inte blir värre! Puss<3

2011-09-13 @ 20:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0