Utöver det...

andra mils långa inlägget vill jag bara berätta några saker jag är lite ledsen över!

1.
 IKEA säljer numera bara saker med IKEA loggan på alltså inge mer marabou choklad, inge bilar, inge bullar, inge sill aja you name it, men det som var typiskt svenskt kommer alltså inte fortsättas säljas på IKEA... :( Jag är mycket ledsen över detta! Jag vill inte skriva att jag inte kommer klara mig utan choklad, det kommer jag, tror jag... Men bara känslan att få åka dit och sen komma hem och lägga sig i soffan och titta på en film och äta lite choklad, det kommer jag sakna!

2.
Mitt Ipod armband är trasigt så jag kan numera inte springa med min ipod! :( Om jag inte stoppar den i sporttoppen, men det misstaget har jag gjort en gång förut, en varm sommardag, den ipoden fungerade inte igen efter det.

3.
Det var något mer jag tänkte på här om dagen! men nu kommer jag inte på det så är väl inte så jätte ledsen över det :p


Måste bara berätta detta också!
Jag har det sjukt bra här, har en sån underbar familj, underbara vänner och en bra LCC (det jag varit med om iaf). Men alla har inte detta! Innan man åkte med Cultural Care var allt en dans på rosor, enligt dom var det mycket sällan problem med familjer osv. När man kom till skolan var det lite annorlunda, då var det lite oftare det var problem med familjer och så. Nu senaste tiden har det varit så mycket som har varit dåligt med Cultural Care att jag känner att jag måste skriva detta.
När man hamnar i en dålig familj, det behöver ju inte vara familjen som är dålig, men ibland så klickar man ju bara inte, men då finns det något som kallas rematch, då man säger tack och hej till sin familj och hoppas att man hittar en ny familj på två veckor. Bara det att det är här Cultural Care missar några poäng. Dom sköter dessa rematch så otroligt dåligt!
Detta är en länk till en tjejs blogg, hon åkte hem i lördags pga att cultural care har skött hennes vistelse här under all kritik! http://hannaberkesi.com/?p=1042

Om ni vill så kan ni läsa det! ;)

Nu går Coyote Ugly på tv!

Så god natt hörs imorron! :)

P.s. det är väldig skönt att få skriva av sig måste jag säga! Jag kan inte sluta! d.s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0