Torsdag 6/10-11

Hejsan!

Idag har jag bara varit, jätte skönt för det är verkligen stressigt måndag till onsdag, så idag skulle jag gå ut och springa, satte på mig kläderna och skorna, öppnade dörren och fick en chock.... Shiiit va kallt det var! typ 10 grader.. :( Så jag gick ner i källarn och la mig och krälade på golvet ett tag i ett försök att göra lite olika övningar. Sen en snabb dusch och sen åkte jag och hämtade upp Johanna och vi åkte till mallet :)

Gick runt där ett tag, numera är jag en fattig student så jag har inte råd att köpa något :( Och det är ju alltid då man hittar saker.... -.- Sen drog vi och käkade lunch, på panera, mycket gott var det!! :D

Sen åkte jag hem och la mig i sängen med datorn och tv:n på. Men efter att jag inte hittat något att göra på datorn och inget bra på tv:n gick jag upp till stora tv:n och la mig där, och där fanns det massa bra att välja på så det blev lite New Moon! Saknade dig Malin!! :(

Nu sitter jag i köket och Joanna lagar lite mat, och Brad gör en sallad, känns bra att jag inte hjälper till :p Känns ändå som att jag jobbar så mycket, så nu får dom göra lite åt mig! ;)

Ikväll är det vampire diares igen! :D Yeey! Älskar att kunna se nya avsnitt på riktig sändningstid! :D

Ha det bra!!

Puss <3<3

Kommentarer
Postat av: Malin

Åhh! Jag vill också bara lägga mig i soffan och ha tusen kanaler att välja mellan!! :P Saknar dig med <3

2011-10-07 @ 12:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0