Torsdag 27/10-11 4 månader!!

Ja, kan ni fatta det? Jag har nu varit i Usa 4 månader! Läskigt va tiden går fort! :/

Idag har jag gjort något jag tror att jag aldrig gjort förut, jag har gått en mil!  Matilda har fått för sig att ta en promenad varje morgon. Och vi pratade om att jag skulle följa med. Sen när jag vakna imorse och regnet stod som spön i backen, valde jag att stanna hemma. Bara det att när jag väl var hemma så tänkte jag, va f*n håller du på med?? Ut och rör på fläsket. Så jag gick med henne. Det tog ca 1 timme och 40 min! :) Jag sprang även sista biten hem, när jag och Matilda skilldes åt. Det tog dock 6 min så det kanske inte gav något :p

Åkte sedan hem och duschade, för att sedan möta upp Johanna på shoppers world. Där hittade jag något jag ALDRIG i hela mitt liv trodde att jag skulle köpa till mig själv... Ett par tajta tränings byxor! Japp, hela 24 dollar kostade dom. 170 kr, skulle man fått ett par träningsbyxor för 170 kr i Sverige?? Tror inte det!

Sen åkte jag hem och gjorde en skit god sallad till lunch (eller ja klockan var 2). Sen var det dags att hämta barnen. Och eftersom det verkligen har varit höstrusk och så idag så kände jag att vi var värda en tv-dag! :) Så vi har inte gjort så mycket mer än att titta på tv mellan 5-7, Quin hade tennis, men det var det ända!

Imorron är det haloween party hos en klasskompis från 3:45. Och jag mpste vara med hela partyt.... Jaja hoppas det är över till typ 6!

Vad mer?? Inte såmycket mer, ska träffa Johanna, Matilda  och Alex för lite middag i mallet imorron sen ska vi dra vidare hem till någon och bara umgås! :) Trevligt värre!

Det var det! Hopps ni har det bra!

<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0