Torsdag 20/10-11 Chilldag!

Hallå mina kära läsare!

Idag efter att ha skjutst barnen til skolan åkte jag hem och sov, hade klockan på 9:50, så jag vaknade 11:10.... Jajaj skönt var det i alla fall och antagligen behövligt! Jag sover nog rätt så dåligt på nätterna. Hatar min säng. ALLA och då menar jag ALLA har stora sängar, förutom jag... :( Jag vill också ha en stor säng!!  
 
Efter det gick jag upp och la mig i soffan, jag har huset för mig själv idag och imorron, så det är super skönt! :D Tittade på Harry Potter sista delen part 1 ;) Den går på tv jämt nuför tiden!

Skypade lite med mamma och pappa, alltid lika roligt! 

Sen var tiden slut och det var dags att hämta barnen!   

Så här ser trädet ut på vår framsida just nu! Härliga färger! :D



kommer inte ihåg ifall det här trädet någonsin varit grönt eller ifall det varit någon annan färg, men nu ser det ut så här ;)



Idag är det torsdag, vilket betyder VAMPIRE DIARIES!!! :D Det börjar om 2 så jag hinner inte skriva klart detta just nu!


Jag överraskade mig själv ännu en gång när jag gjorde middag idag! Idag blev det panerad fisk, men potatismos och pappas äpple/gurk röra. Se upp pappa för min var SJUKT god! ;) Det blev många olika saker på bordet då jag även köpt lite gott bröd då jag först hade tänkt ha soppa till middag. och så gjorde jag en liten sallad för sakerna behövdes användas. Så som sagt det blev lite mycket men som tur var så kom Brad hem och han äter alltid upp sakerna :p

Ja det var det som hände idag, eller jag hittade även cream fraisch (stavning?) i matbutiken idag, så nu är det bara lite olw/extrella dipmix som saknas så kan jag snart ha en riktig fredagsmyskväll! ;) Jaghittade även smörgåsgurka/saltgurka/vad det nu kallas, i butiken, så nu saknar jag bara leverpastej och pappas rågsiktskakor!

Imorron är det fredag! Och duktiga jag bjöd över oss till kusinerna vilket betyder bilåkning! (= tiden går!) Så efter att vi varit och lekt hos dom ska vi bara hem och äta, sen måste det ju typ vara läggdags! :p Så det blir skönt! :)

Det var allt för idag! :) Hoppas er dag har varit bra, och att ni som åker pendeltåg bålsta-stockholm c kommer till jobbet! ;)

<3<3

Jag la upp detta il'gg igår kväll, men det verkar inte ha kommit upp, så jag provar igen! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0