Tisdag 4/10-11

Hallå!!

Idag är jag rätt så nöjd med min dag!

Jag har gjort läxorna ordentligt, jag är klar innan 11, jag var ute och sprang för första gång på... jag vill inte ens räkna ut hur länge sen det var! Jag hann med 5 skypedater! Det tycker jag är bra!

Det jag fick veta under dess skypedater var dock att mina kompisar där hemma växer upp!! Jag är väldigt glad för det men ändå med en tår i ögat, för jag vill ju vara med om det jag också!

Tova, jag är så glad för din skull! :) Du är värd detta! Och jag håller tummarna och väntar spänt på en uppdatering om imorron! ;) Ha en super skön semester i Spanien!

Angelika, ha en super skön semester i turkiet! (Eller var det kroatien? hehe)
Roligt att du orkade läsa allt i förra inlägget! Du var nog en av de få!! :p


Ingen kommenterade min parkeringsbot! Trodde iaf att jag skulle få någon kommentar på det! men men ;)

Hoppas ni får en bra onsdag! :)

<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Angiiiiiiie

De va sååå kul att prata igår :D Vi hörs om 1 vecka, jag kommer säkert ha en massa att ta igen här på bloggen då haha :D Och ja det var turkiet pucko hahaa pussss

2011-10-05 @ 13:00:54
Postat av: Mamma

Nu är jag den enda i familjen som inte fått en parkeringsbot! Du kanske inte vet att din lillebror, som inte ens har körkort ännu, har fått sin första p-bot.

2011-10-05 @ 21:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0