Tisdag 18/10-11

Hejsan!

Idag tog jag en nap efter att jag släppt av barnen i skolan, sen satte min dag igång. Jag drog till Office Depot för att köpa lite skolmaterial, sen drog jag hem... Här skulle det då stå att jag pluggade fram tills det var dags att hämta barnen... Men vet ni??
Hahah imorse så var Matilda och Johanna och åt frukost på starbucks (utan mig) så skickade jag sms och försökte var lite rolig och sa att min inbjudan måste försvunnit på posten... Sen när jag kom hem från min shoppingtur så låg det ett paket cupcakes och en lapp där det stod "Josefine hoppas du har en bra dag idag! /Matilda och Johanna.... Hur gulligt är inte det? Så jag bjöd över dom på lunch och fika! :)




Så bra gick det med den pluggningen! -.- Jag har i alla fall fått över min lyssningslogg i en av anteckningsböckerna jag köpte idag! En bra sak! Sen efter att dom åkte hem skypade jag lite med mamma och pappa. Jag är lite besviken på pappa som inte alls börjat gräva min pool :( Hmm...

Men vet ni??? Jag ska göra något så OTROLIGT coolt!! Jag ska fira nyår i NEW YORK!!! Jag Rebecca och alla våra vänner som vill med och de övriga miljoner turister! :p Men asså fattar ni?? Vi ska fira nyår i NYC!!! :D:D:D:D Fan va coolt! Jag är typ avundsjuk på mig själv! :P Jag hoppas Matilda och Johanna vill och kan följa med!

New Years Eve in Times Square  
vi behöver ju inte vara rädda för att frysa!


Btw hur långt brukar en vanlig bil köra? Min har nu kört 80000 miles på 4 år. Det är 128834 km. Det är 32000 km per år. Är det mycket? :P

Hoppas ni haft en bra dag! :)

Imorgon ska jag och Rebecca åka hem till Malin och Madde för lite avskedsfrukost, innan klassen. Det ska bli så tråkigt att Malin åker hem. Kändes ändå som om vi hann få bra kontakt under de månaderna vi båda var här. Jag kommer definitivt ta kontakt med henne när jag kommer hem! :)

Ja det var det, nu ska jag försöka göra lite läxa innan jag somnar!

<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Angiiiiiiie

ÅÅÅHHHAAAAA!!!! omg omg omg omg nyår i new york.. helt stöööört!!! du kommer dö i hjärtinfarkt innan du har hunnit dit av lycka! <3

2011-10-19 @ 11:28:18
Postat av: Malthan

Fan vad söta vänner du har! Gilla!

Är såååå avis på dig ang. Nyår! Grymt :D<3

2011-10-20 @ 17:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0