Tisdag 11/10-11

Hej på er mina kära läsare! :)

Idag var jag och tränade med Alex, det var lite träning men även mycket prat! :p jag sprang lite som uppvärming men ni vet inne på gym är det ju sällan bra luft, sånär jag var klar med min uppvärming svettades jag som... Niagarafallen?? Asså det ar sjukt, och röd i ansiktet av påfrästningen och då skulle vi prata?? Hahah jaja nu har han sett min sämsta sida så om vi håller kontakten är väl det bara ett bra tecken? :p

Efter det åkte jag hem, gjorde en jätte god sallad till lunch! :) Umgicks lite med Brandon, tittade på tv, låg i sängen och slappa.

Nu är det ju så att jag bor i källaren på huset, alltså under markplan, så mitt badrum behöver hjälp att pumpa bort vattnet från toan duschen handfatet, bara det att pumpen inte riktigt gör sitt jobb. Och förra gången detta hände gick Brad och Joanna ner och pysslade lite och så var det inge mer med det och allt funkade bättre. sen så idag la toan av igen. Den spolar, men inte med något tryck... Och det var efter jag kom hem från gymmet så jag var ju svettig och ville ta en dusch. Så jag går upp och berättar det för Joanna och frågar ifall det ändå är okej att jag duschar....
Sorry jag är för trött för att skriva utförligt, men hur som helst nu när jag pratat med både Brad och Joanna om det så är det som om dom inte bryr sig? :o Seen gav även Brad mig en sak som jag skulle stoppa ner i toaletten och skruva på så skulle den få upp det som gjorde stopp om det nu var det.
1 Jag vat att detta aldrig skulle hända hemma, mamma och pappa skulle fixa det på två röda. Åka till bauhaus och införskaffa sig bättre verktyg än rörmokarna har och sedan fixa avloppen/rören.
2 Va fan... Vill dom att JAG ska fixa avloppet i mitt badrum?? Kom igen!

Jajaj så jag har gott runt och luktat illa idag... :p Inte lika roligt...

Ja eftermiddagen var som vanligt skjutsa den ena hit och den andra dit... Sen satte jag mig och åt middag, medan barnen lekte, haha kände mig lite elak som ställde frågan på ett finurligt sätt! :p men jag orkade inte göra middag till dom.

Ja det var det, hoppas er dag har varit bra! :D

<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Jessica

Då frågar jag det alla dina läsare vill veta; vem är Alex och hur känner du honom????

2011-10-12 @ 06:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0