Söndag 23/10-11

God dagens!

Idag är det söndag igen. Det är okej om veckorna går snabbt, men kan inte tiden fördubblas då en fredagskväll kommer? Vill ju inte att helgen sak gå lika snabbt! :(

Idag kommer jag vara hemma, för i fredags när Brad och Joanna var ute, så lämnade Brad kvar sin bil på jobbet, så han använder min nu. Vilket är lite irriterande! men men...

Igår var Jag Matilda och Madde hos Johanna och tittade på film! :) Mysigt värre!!

Jag hade planer på att följa med Alex in till Boston idag, för det är något event på floden, med såna där låååånga och smala roddbåtar, ni vet sånna som college tävlar i? Jag vet inte ifall det är collegetävling nu men nått är det. Men jag hoppade det. Känner att jag vill vara hemma. Matilda och Madde skulle in till Boston och shoppa men jag hoppar det också. Tråkiga jag? Skyll på skolan :(

Jag längtar såååååååååååå MYCKET tills skolan är över! Ni förstår nog inte! Känns som om jag räknar ner i minuter!! :( Och det går ju inte snabbt!


Jag har planer på att ta en promenad till banken idag och sedan hinna med att springa lite! Jag jobbar från 6 och kom precis på nu att jag inte planerat vad vi ska äta till middag. Hmm...... Får väl bli pasta och ketchup, eller nått annat enkelt.

Ja det var allt för denna söndag! Kommer väl fylla på med mer ikväll! :)

Ha en bra söndagkväll Sverige folket! :)

<3<3


Kommentarer
Postat av: angiiiie

mysigt att bara ta de lugnt o va hemma ibland också :) jag skulle också ha gjort saker idag men är sjuk så det är bäst att sitta hemma och kurera sig (läs ha tråkigt) pusssssss

2011-10-23 @ 19:04:08
Postat av: angiiiie

hahah nähä inget nytt idag, då får jag säga hejhej här då :D

2011-10-24 @ 22:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0