Söndag 16/10-11 FOOTBALL!!

Yoyo mina kära läsare!

Helgen har varit liiite seg. Ja men det vet ni ju, men idag!! IDAG! Idag var jag på en sak från min att-göra-i-usa-lista. Jag var på en footballgame!! HAhah det blir fel när man säger en game... Jajaj whatever...

Det var coolt! :D Arenan vi var på tar.... Åh jag önskar man kunde göra siffror stora, men i alla fall.... 67756 personer!!!! Assså det är ju typ stockholmsbefolkning! Eller ja kanske inte riktigt, men om man jämför med Råsunda... Oj jag skulle googla och se vad den tog, jag tror jag måste få en bättre uppskattnings förmåga... Trodde typ att Råsunda kunde ta 3000 pers HAHA Nää 37000 var det.... Så ja det kanske inte var en så stor stadio...

Mycket punker i detta inlägg men jag är trött! Jag tänkte låta bilder tala för mig idag. Måste bara säga att det var liiite kallt på slutet, framåt 8 tiden då solen gått ner. Och sen även att Alex hostmom jobbar på en radiostation här i Boston, och hon hade fått tag i "specialbiljetter" Ni vet med såntdär jippo innan matchen så jag och Alex kom dit till 1, och där var det massa gratis mat och dricka, fast jag som hade ätit en stor brunch innan jag åkte tog tyvärr inte nytta av det :( Men nu vet jag det om det blir en till gång! ;)

Jag ska försöka skriva över bilden så får ni läsa och sen se vad jag pratar om, eller vad tycker ni är bäst?

Man ser inte så mycket, men här är en av alla 10000 som grillade och drack öl på parkeringen innan matchen.


Våra biljetter!


Gratis matchprogram! ;) Sparade hela 5$!!


Bilden gör det inte rättvisa! Men det var såå sjukt mycket bilar!


Halva arenan






Vi hade faktiskt bra platser, även om det inte ser så ut!





Självklart fanns det en mcdonalds där!



Fullsatt arena!



Bevis på att det faktiskt var en match!




Ja kanske ska berätta det att vi såg New England Patriots (vita) VS. Dallas Cowboys (blåa)

Hoppas er helg har varit bra!! :D

<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Pap

Nä, nu blev jag avundsjuk, inget mer grävande....

2011-10-17 @ 09:52:36
Postat av: Angiiiiiiie

åååh fan va coolt! Inte riktigt som råsunda hahaha :D

2011-10-17 @ 13:35:25
Postat av: Jessica

Coolt!

2011-10-17 @ 16:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0