Sjukling...

Tjenare!

Idag har jag haft en tycka-synd-om-mig-själv-dag, med en tjock näsa, huvudvärk och ont i halsen så jag inte kan svälja :( När det var lunch dags hittade jag inte alls något som passade mig i smaken, och smsade johanna och matilda som skulle vara i mallet, men dom skulle precis åka hem då, så det blev ingen lunch där. Så jag hittade lite tacochips att äta på, kanske inte det bästa för en hals som gör ont, men men det var rätt så gott :)

Ja så det har verkligen inte hänt något roligt idag, när jag hade släppt av barnen åkte jag hem och sov 2 timmar, och under den tiden hade Joanna smsat mig två gånger, ett sms om att rörmokaren skulle komma klockan 11. Och ett där hon frågade om jag kunde vara hemma 12:30 då det kom folk för att stänga av vattenspridarna för vintern. Bara det att jag vaknade 11:08 så jag hade missat rörmokaren... Wohops!

Vad mer har hänt?? I maj 2012 kommer jag vara med om något jag aldrig i hela mitt hela liv varit med om... Jag kommer få en RIKTIG pool i min trädgård... Det är surt att jag bara får uppleva det i tre månader :(
Mamma, pappa, det är bara börja bygga!! ;)

Hoppas ni alla mår bra, och att ni inte har åkt på en höstförkylning! :)

<3<3<3

Update:

Hur kommer det sig att man blir sjukare när man tycker synd om sig själv? :p Och var är mamma och pappa när man behöver någon som tycker synd om en? :( Nu måste jag tycka synd om mig för tre personer, förstår ni hur ynklig jag är? Till och med mina barn tycker jag är löjlig... :p Jaja nu är jag också lite ynklig, men om ni inte förstår det så är det faktiskt synd om mig! :p



Kommentarer
Postat av: Malin

Du får åka och köpa god glass och krypa ner i sängen sen med en kopp te så ska du se att livet blir lite lättare :) <3

2011-10-14 @ 10:16:29
Postat av: Jessica Karlsson

Stackars dig!

2011-10-14 @ 15:08:12
Postat av: Pap

Räcker det med en liten pool från leksaksaffären?

2011-10-14 @ 15:37:12
Postat av: Angiiiiiiie

Heeej nu är din trognaste läsare tillbaka från semestern :D ojojoj så mycket du har hunnit med.. och fiffaaaaan POOOL!!! Så jäkla nice.. 3 månader är ändå super läääänge :D pusss på dig <3

2011-10-14 @ 19:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0