onsdag 5/10-11

Hejsan!!


Idag var det lektion igen... Var ändå helt okej, jag var jätte flummig och så smidig som bara jag kan vara, jag och Rebecca satt och pratade om vår bordsgranne, så fatta hon inte vem jag pratade om, så jag vifftade lite med tummen och pekade åt hans håll, var på han tittar på mig och frågar vad jag vill... Jajaj jag skratte gott iaf.

Och ni vet när man lär sig menings uppbygnad i skolan,

"Kalle spelar inte fotboll.."
"Kalle vill inte spela fotboll, för han har ont i benet"

Asså vår lärare använde så svåra ord idag så jag bara satt och fnissa... Sen gick vi även runt och en person i taget fick läsa texten.... Jag fick ett ord som började med nått ioie.... Asså VA?!?! Så då började jag skratta åt det... Nu när jag tänker efter så låter det ju som om jag var övertrött, men det tror jag inte för jag sover ändå rätt så bra på nätterna....

Sen är det som sagt onsdag idag så då var det stress och hämta barnen... Och vår lärare drog över på tiden och jag måste verkligen gå 5 över när vi slutar, så jag ställde mig upp typ 6 över när hon skulle börja gå igenom läxan, och så sa jag " I'm sorry, but I have to go and get my kids now"... Så sa Rebecca när vi lämnade klassrummet, nu tror alla där inne att du har barn... Hahah jajaj...

Sen åkte vi hem gjorde inte ett skit på hela eftermiddagen, Justins baseball började kl 4 så skjutsade dit honom, åkte hem spelade lite kort med Quin. Joanna var hemma under eftermiddagen, och 20 över 5 kliver Brad in genom dörren. Jag har aldrig någonsin varit med om att han är hemma så tidigt... men iaf, så Jag Joanna och Brad var hemma från 5:20 till 6:30 med Quin.... Jag ver ändå tvungen att jobba till 7?? Lite konstigt tycker jag allt, men men...

Efter att jag hade gjort lite "middag" ( två grillade mackor) kom Madde och hämtade upp mig och vi åkte och satte oss på starbucks. Hon är kusinernas nya au pair, har kanske sagt det förut.

När fick Jonas en parkeringsbot???? :o

Har ni hört att Steve Jobs har gått bort? Min värdpappa som är Apple-freak #1 är mycket nedstämd!
Tycker det är lite intressant att abtonbladet har redan en STOR artikel och allt om honom, men dn.se nämner det inte ens i en lite notis?

Såg även att jag inte längre pluggar på världens mest anrika skola! :( Harvard ligger nu på andra plats! :o
Ursäkta om jag använder anrik fel, vet inte vad det betyder men det lät bra när jag läste det! ;)
Nu ligger jag i sängen och ska sova, är väldigt trött även om jag inte gjort något idag! :o

Imorron ska jag umgås med Johanna och på fredag ska vi dra och äta på TGI  Fridays, LÄNGTAR!!! :D

Ha det bra!!

Love to all of you<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0