Onsdag 26/10-11 Besviken...

Hallå!

Jag skriver med ett tungt hjärta idag, jag har tråkiga nyheter....

Jag hittade inget pengaträd idag :'(

Jag får fortsätta drömma.....

Annars så har jag haft skola idag igen... Asså nu har vi ett till arbete vi ska jobba på??? Pallar bara inte -.-

Känns som om jag har kommit närmare barnen de senaste dagarna, dom går och kramar mig hela tiden så det är äl positivt! Joanna tror att dom är oroliga över hennes Indien resa. Jag vet inte ifall det är det eller ifall hon inte umgås lika mycket med dom längre? men men spela roll, dom gillar mig! :D

Jag har inget mer att skriva, är trött och vill lägga mig i sängen och titta på monsters inc :)

God natt!
<3<3

Kommentarer
Postat av: angiiiie

hahaha eller hur, what ever bara dom gillar dig :D

2011-10-27 @ 10:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0