Onsdag 19/10-11 Bio!

Hallå!!

Idag har varit en rätt så okej dag, förutom att jag hade skola :( OCH jag att jag fick ännu en parkeringsböter... (denna fick jag dock själv..) Fattar inte hur jag har lyckats få två på typ två veckor när jag inte fått en ända under de tre åren jag körde i Sverige??? Irriterande :( När det är skola, kör jag till Rebecca och parkerar min bil där, för att sedan ta hennes bil in till skolan. Bara det att hon bor ju i "stan" så det är två timmars parkering på gatan... Så idag stod jag där lite för länge -.- nästa gång ska jag parkera på hennes uppfart!

Skolan var helt okej, vi var inte så många där, och när vi höll på med en uppg smög läraren ut och köpte fika till oss, snällt av henne!

Sen var det stress att åka och hämta barnen (som vanligt), direkt efter det åkte vi och köpte halloween godis :) Jag som är så effektiv var in och ut ur butiken på två röda, sen åkte vi hem. Nu har hösten hittat hit, har regnat i två dagar, och det regnar ju inte liiiite! Barnen kan ju inte riktigt åka i bilen tillsammans och idag började dom tjaffsa var på jag vänder mig och och skriker TYST! Hahah på svenska.... Jag blev så upprörd att jag glömde engelskan :p Tysta blev som iaf!

Nu ska jag springa iväg på bio!! :D So excited!! :D Vi ska se footloose!! Yeey!

Hörs imorron!

Peace out! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0