Onsdag 12/10-11

Hejsan!

Idag började dagen med en mysig brunch på ett dinner hos Rebecca, hon fick ett presentkort av sin värdfamilj som välkomstpresent så idag använde vi det. Vi kom dock fram till att "mitt" dinner var bättre!

Sen åkte vi vidare till skolan, tråkiga skolan... Varför kan inte veckorna gå fortare när det gäller skolan??

Eftersom det är onsdag idag så blev det stress till barnens skola, hem göra lite läxor och iväg på aktiviteterna.

En helt okej dag :) Bara att jag har jätte ont i halsen, och jag frös hela dagen även fast jag hade på mig jeans och tjock tjocktröja :( så det är ju mindre roligt, men jag skulle verkligen bara vilja få en rejäl omgång, orkar inte vara små dålig hela tiden :(

Jessica, Alex är en kollega :p Han är ockås au pair, och kom för några veckor sedan, eftersom vi båda är medlemar på "fin"klubben så tänkte jag att det skulle vara roligt med en träningskompis. Får dock se om vi hörs igen, kanske inte gjorde ett sånt bra intryck igår :p 
 

Idag fyller även min "bror" Ben hela 21 år!! Så nu är han vuxen och får gå på klubbar och allt här i usa, gissa om han är glad? :P

Hoppas er dag har varit bra! :) <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0