Måndag 17/10-11 Sovmorgon och stolt!

Hej!

Ja idag var det måndag igen... Och vad är inte en sämre start på en ny vecka än att försova sig?? Jag kunde inte somna igår kväll och låg och höll på med telefonen. På nått sätt har jag stängt av larmet :( Så 7:47 vaknar jag, och jag brukar kolla på klockan för att se hur lång tid jag har kvar att sova, men jävlar vad jag flög upp!! Och hörrni jag måste säga att det var tur att jag använder mitt golv som garderob! Det var ju som värsta bradmans övningen, kliva i byxorna slänga på sig en tröja och sen bara rusha upp!
Hur som helst, allt gick bra. Förutom att Quin hade utflykt idag, och skulle packa sin lunch i slängbara material... Men jag packade ner den som vanligt i hennes lunchbox, så stackarn fick gå runt och släpa på den hela dagen :p Hon fick inte heller någon dricka till lunch, eftersom hon brukar köpa mjölk i skolan. Och jag vet inte ifall hon åt sin pasta med fingrarna, har inte frågat, vill inte veta.

Sen var det skola för mig idag igen... BLÄ! Vi har en novell som vi läser som läxa (utöver alla uppsattser) och sen disskuterar den i klassen, jag och Rebecca har lånat böckerna på biblioteket så vi skriverinte i dom. Vilket vår lärare har noterat, så vet ni?? Hon ska köpa två böcker till oss???? Så vi kan skriva anteckningar i boken.... Överambitiös lärare eller bara väldigt snäll??

Efter klassen var det bara skynda till mataffären, handla skynda hem, hann med något liknande lunch, åka till skolan, skynda till stallet, skynda hem till trummorna. Ja, stressigt är ordet!

Pappa!! Fortsätt gräv!! För vet du?? Idag gjorde jag pannbiffar, potatis, brunsås med lingonsylt till middag!! Och då tänkte jag på dig ska jag säga dig! ;)
Och jag måste säga jag är mäkta stolt över mig själv för det!! :D För än så länge har jag ju inte riktigt lyckats övertyga i matlagningen, men idag övertygade jag i alla fall mig själv! :)

Jessica och Angelika, ja det var det! :D nu är det bara baseball, basket och hockey kvar! ;) (Red sox, Cetltics and Bruins)

Ja det var allt jag hade att säga idag! Förkylningen är på bättringsvägen, fast idag har jag varit riktigt tung i huvudet, jobbigt värre! :(

Ha en bra tisdag! :)

<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Angiiiiiiie

hahahahaha förlåt men stackars Quin!! Det är inte lätt när det är svårt :P

Och sjukt snäll lärare, det skulle inte någon av våra lärare göra..inger kanske xD <3

2011-10-18 @ 08:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0