Måndag 10/11-12

Hihi 10-11-12

Tyckte jag var lite roligt tills jag insåg att jag inte alls lever 2012-talet...

Hahah trött tjej? Tror nästan det va?

Aja idag blev det det jobb mellan 7:20-6:15, inte okej, men man är inte tillräckligt stor för att säga ifrån.

Inte ofta jag har det, men idag har jag haft hemlängtan. Jag vaknade med en riktigt konstig känsla i kroppen. Jag visste att jag skulle jobba mycket under dagen vet inte ifall det var det, Visste att jag gick upp en timme innan jag skulle börja egentligen, bara för att skjuts Quin till ridningen. Någonting var det ju som var fel.

Dagen såg inte ljus ut tills Justin ringde sin kompis, och mamman bjöd in båda barnen på en playdate. YES! Åkte dit släppte barnen, klockan var då 12:30, jag hade tänkt att jag skulle hämta barnen vid 3-3:30. Men hon sa 4! Woho tänkte jag, åkte hem och skulle fortsätta på min läxa. Bara det att det är ju måndag idag, så då är det tvättning och handling. Så mellan att flytta tvätten från tvättmaskinen till torktummlaren, bädda om sängarna, och hänga tillbaka handdukarna, skulle jag även handla. Jaa det blev inte mycket tid över till läxorna. :(


Imorron ska jag göra något jag aldrig gjort förut! Jag ska gå till gymmet med en kille... Haha antingen kommer jag ta i så jag svimmar och spyr, eller så kommer jag smsa honom med sämsta ursäkten i sista minuten! Hahah jag tror på den sista...
Håll tummarna på att det går bra! :D

Jaa hörs imorron mina trogna läsare! :)

<3<3

Kommentarer
Postat av: Mathilda

NÄÄÄ du skojjaarr??? en dejt????? WOHOOO :D BERÄTTA ALLT !!!

2011-10-11 @ 21:38:17
Postat av: Mathilda

NÄÄÄ du skojjaarr??? en dejt????? WOHOOO :D BERÄTTA ALLT !!!

2011-10-11 @ 21:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0