Lördag 22/10-11

Hejsan!

Idag har det varit lördag! Jag vaknad halv 11 av att klockan ringde, stängde av den för att somna om, men var då klarvaken, så jag gick upp, åt rostade mackor med marmelad och te till frukost! Smarrigt värre! :D

Sen gick jag ner och läste min läxa, men jag är ändå inte klar... :(

Efter ett tag när jag tröttnat på det tog jag en promenad till biblioteket. Det var så skönt! Jag gick dit, för att jag kom ihåg att Alexandra hade lånat film där en gång, så jag kom ut där ifrån med 3 filmer. Och ikväll ska vi till Johanna och titta på dom, kanske inte alla men någon! ;)

Så ja min lördag har inte varit händelserik, men väldigt lugn och skön! :)

Hoppas ni haft en bra lördag! :)

<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Jessica

Du vet att du börjar bli gammal när du vaknar halv elva och känner dig pigg :-)

2011-10-23 @ 02:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0