Lördag 15/10-11 Funderingar...

Klockan är strax efter 3:30 (15:30) här, jag är ju som sagt ensam denna helg, så idag vaknade jag, skypade lite med Carro, åkte till mallet, fixade mina ögonbryn, köpte ett nytt nagellack, ville ha något med färg, istället för bara det svarta jag har. Det blev ett mörktmörktmörkt blått :p

Sen efter att jag kommit hem från mallet har jag inte gjort så mycket. Har gjort lite läxa men är långt ifrån klar med den :( Jag har läst de tre texterna vi hade nu har jag bara en 4 sidig uppstts kvar.... Spyr på detta :(

Ikväll jobbar jag klockan 6 till läggdags, så jag ska bara göra middag, få ner dom i badet och stoppa dom i sängen. Om det blir tid över kan vi kolla på tv, så det är skönt inge press på att hitta på saker med dom. Gissa vad det blir till middag förresten?? :p Japp, tacos. Vi åt det i måndags också så vet inte hur taggade dom är på det, men skit samma dom får äta och vara tysta :p

Jag tror inte att jag har hemlängtan, eller asså jag har väl det, egentligen, fast ändå inte. Jag menar, det skulle ju vara väldigt skönt att bara vara tillbaka i Sverige, med familj och vänner, det skull ju vara enklare. Men jag vill ändå inte vara det. På nått sätt skulle jag bara vilja flyttas mellan länderna, med ett fingerknäpp. Det skulle jag vilja! För jag vill absolut inte lämna detta jag har här, men jag vill ändå komma hem och bara vara. Typ en lång weekend skulle sitta bra, eller nått. Fast nä det vill jag inte heller. Jag vill bara att året ska vara över, så jag får komma tillbaka och bara leva mitt liv. Fast ändå inte, för när detta år är över och jag kommer hem, då måste jag hitta på något att göra, jag måste plugga, jobba, flytta.... Usch jag vill inte komma tillbaka?? Jag stannar här!! Måste bara hitta en snygg, rik kille som jag kan gifta mig med och som kan betala mina flygbiljetter hem, WHENEVER I WANT!! Det skulle vara nice! :D Ja det ska jag göra!
Ehm, var ska jag börja?? Det verkar ju inte som om jag kommer komma till LA under året, så jag får leta här i Boston... Runt Harvard MÅSTE det ju finnas?? Nästa utflyktsmål: Harvard squere! Some day!


Tänk va mycket jag kan komma på att göra istället för att bara ta mig i kragen och skriva fyra sidor om
"Analysera karakterisering av Hans van den Broek, en legitim finansiär, och Chuck Ramkisson, som driver en illegal nummer racket, och skriva ett fyrsidigt dokument som förklarar hur en jämförelse av dessa två karaktärer skapar spänningar i romanen, liksom hur deras integration är en kommentar till den ekonomiska verkligheten för verksamheten i USA och världen."

Ja precis, ni kanske förstår att det inte är så j*vla kul att göra läxorna...

Nu är det två timmar kvar tills jag börjar jobba... HA! Vet ni vad som precis hände? Som en räddare i nöden loggar Malin in på skype, hoppas hon vill prata med mig! :D

Hoppas er lördag har varit bra! :D

<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0