Helgen

Hej igen!

Förhoppningsvis blir det inte lika långt som förra gången :p

Men i fredags då så gick vi och åt på TGI Fridays, Jag, Johanna, Matilda, Rebecca, Madde och Alex. Vi hade det super trevligt, det är dock VÄLDIG hög ljudnivå på restauranger och offentliga platser, så efter en rikitg god stek åkte vi till....

Wait for it...

Ben & Jerry's för lite efterrätt! :D Så gott, jag tog en vanlig vaniljglass med chokladsås. Vi alla hade ju ätit oss proppmätta på restaurangen men ändå så beställde alla varsin efterrätt, tror ni det var någon som åt upp den?? Nej... :p men gott var det iaf! :D

Efter det åkte jag och Rebecca hem hit, och då hade Brandon kommit hem. Men vi sa bara hej till honom sen gick vi ner på rummet, låg och pratade och sov sedan.

Vaknade runt 11 på lördagen, vi bestämde oss för att åka och till mallet,  men först lite frukost på dinnert! :D Sen drog vi till mallet, jag är STOLT och ledsen över att säga att jag inte hade med mig EN ÄNDA påse där ifrån!!
Rebecca var dock några (många) dolla fattigare! :D (skadeglad)

Sen åkte vi och hyrde film, satte oss i bilen ringde pizzerian, åkte och hämta upp pizzan, åkte hem åt lite pizza och drack kall coca cola! Gjorde fruktsallad till efterrätt. Rebecca har även pratat om banan med choklad som efterrätt. Så det gjorde hon, skar en linje mitt i bananen och tryckte ner lite chokladbitar i den, lägger den i folien och in i ugnen...
Någon som gjort detta hemma?? För jag har då aldrig hört talats om detta!! Det var inte så jätte gott heller! :p
Juste Madde kom till efterrätten, och hon tyckte också jag var konstig som inte hört talas om det!

Sen skulle vi sätta oss och äta efterrätten och titta på filmen. Jag och Rebecca kan INTE välja film... Tror inte att vi sätt klart en ända film som vi hyrt...
Eftersom familjen var borta på middag gick vi upp och kollade på stora tvn. Där gick Salt, så vi kollade på den, sen kom familjen hem och Brandon satte sig med oss. När klockan var typ 12:15 åkte Madde hem. Sen efter det gick vi ner i källarn. Tror jag och Rebecca kom i säng vid typ 2. Det är riktigt roligt att Brandon är hemma och vi tre kommer väldigt bra överrens så det är roligt! :) 

Sen idag söndag ringde klockan kl 10... Vi gjorde i ordning oss och drog in till Boston, gick ner shoppinggatan som slutar i en park. Där la vi oss på en filt, och pluggade... Ja vi pluggade faktiskt!!  

När vi tröttnat på det gick vi och tog lite kort, och sen åkte vi hem. Nu sitter jag i min säng, och väntar p åatt vi ska ha en trevlig familjemiddag :) 

Hoppas er helg har varit bra! :) 

Lite bilder från helgen! :)




This is me nowadays



Ben & Jerry's meny!





Utsikt från pluggplatsen



Ja, nu är hösten snart här.

Statyn var omringad av palmer! :p

Fina Boston! :)

Ha en bra vecka!

<3<3<3 

Kommentarer
Postat av: Pap

Nice!

2011-10-10 @ 08:25:31
Postat av: Mathilda

Skojjar du, det där med banan och choklad i ugnen? så jäävla gott, har varit sugen på det sen i vintras men inte tagit mig i kragen haha! fy vad gott det är, ofta du aldrig hört talas om det? ;)



MYSIGT du verkar ha det! Är så glad över att du trivs, och OJ vad vackert det är! Gillar att du lägger upp bilder :D

<3

2011-10-10 @ 22:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0