Fredag!

Hallå i stugorna!

Nu är det fredag igen! Herre.. Vad tiden går fort!

Idag har jag haft ännu en tycka-synd-om-mig-själv-dag! Väldigt mysigt, eller vad man ska säga :) Jag fick även sovmorgon! För Quin hade öppet hus i sitt klassrum så Joanna tog barnen till skolan! As nice! Så jag sov till 10, gick upp tog en behövlig dusch, och sedan satt jag och väntade på rörmokarn. Åt lite frukost/brunch/lunch, och skypade med Jonas! :D Mycket trevligt, saknar den killen! ;)

Sen efter att jag varit och handlat lite, fick jag umgås med Malin och Lena via skype. Dom åt kyckling och potatissallad till middag, vadå gott??! :o Det kändes nästan som om jag satt med dom hemma i soffan för lite fredagsmys!

Sen behövde jag åka och hämta barnen, jobbade lite, det var rätt så roligt idag, jag kände inte att jag ville springa ifrån när jag slutat, så jag hängde kvar till middagen och så. Det var mysigt :)

Ikväll har Brad sina kompisar över för en Pokerkväll, dom spelar i källaren.... så jag har 5 rätt så högljudda män utanför min dörr.... Hahah dom erbjöd mig att sova någon annan stans i natt, vi får se ifall jag kan sova ikväll :p Jag skulle flytt huset, MEN mina kära vänner har bestämt sig för att fly staden denna helg så jag är helt ENSAM! :( Rebecca drog till New York över helgen och Matilda och Johanna går på en MassBay kurs som är tre lördagar som sedan slutar med en resa någonstans så dom är just nu i Washington DC och gör staden osäker. Så ja här är jag kvar i Boston!

Mer tid till att göra läxor... Woho!! -.-

Nä men jag jobbar lite imorron kväll, och på söndag ska jag gå på en Football match! :D Ska bli skit kul!

Tack Jessica! Känns liiite bättre! :)

Välkommen tillbaka Angelika! :)

Nä pappa det är det jag menar!! Det är nog bäst om du börjar gräva innan tjälen (?) sätter sig! ;)

Malin, på nått sätt får jag inte riktigt ihop det där med glass och te, bara att det gör ont i tänderna? :p

Jag tänkte lägga upp några bilder på lite trasiga saker som jag sörjer...


Ja, ingen mer löpning med ipoden :(


Ja hörluren är tejpad... Det kommer inte ut något ljud ur den hörluren längre, och på den vänstra har jag tappat (som ni kan se) skyddet längs ner, så jag vaknar upp varje morgon med förhoppning att hörluren fortfarande sitter kvar på sladden!


Ja sorgliga tider! :(  hahah

Hoppas ni har en bra helg! :D <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0