Fredag 7/10-11

Hallå där!!

Då var det helg igen! Skönt?? MYCKET!! Och jag jobbar inget alls denna helg så det är ännu mer skönt!

Nu är klockan snart 11.

Jag hade skrivit en planeringslapp idag,
9:30 Vakna från nap
9.40 träna
11 åka och handla
12 åka till bankomaten efter att ha handlat
12:20 betala vår p-bot.
12:40 dammsuga
13 Vara ledig fram tills barnen ska hämtas!

Men ja, nu sitter jag här... Klockan är som sagt 11 och det ända jag hunnit med är min nap... :p

Började prata med Martin på skype, stackarn har så mycket läxor... Han får dock skylla sig själv när han väljer att plugga fysik (!) i Lund....  Så det så!

Ikväll skulle jag ju ut och äta med Johanna, vi skulle gå på TGI Fridays, SMARRIGT!!
Mormor, du frågade förut hur det gick med killarna? Och jag sa att det inte finns några här, jag ändrar mitt svar, ikväll ska vi ut och äta med en dansk! ;)  Han är också en au pair, och kom för någon vecka sen.
Jag bjöd även med Matilda och Madde så vi blir ett helt gäng! :) Ska bli trevligt! Det får dock bli engelska som språk eftersom jag inte fattar ett ord danska... Hahah

Ja juste jag vet inte ifall jag sagt det, men ikväll kommer Brandon hem! :) på måndag är det nämligen columbus day, vilket betyder röd dag. Eller i alla fall för skolorna, affärer och så är öppna som vanligt. Så det är en lång helg. Inte för mig dock som jobbar 8-6 på måndag.... Hatar det! :(

Vi får se ifall jag skriver mer ikväll!

Malin, nä det är inte alls roligt, för igår var jag tvungen att välja New Moon, eller Valentine's Day... Jobbigt! :p

Anna, va roligt att du är kvar! :) Ja hoppas det är lite underhållning på dagarna! ;)

Ha en super trevlig helg! :)

<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0