Fredag 21/10-11

Halloj!

Idag hade jag ännu en chilldag! Så skönt att veta att man är ensam hemma på dagarna! Nu längtar jag nästan tills Joanna åker till Indien i två veckor! Eller nää vänta... Det gör jag nog inte alls! Jag kommer nog jobba ihjäl mig då :(

Jag hann även med att gå ut och springa ett varv för att sedan lägga mig på yoga mattan och leka smdig. Tror dock inte det var så jätte bra att jag gjorde det för jag mår inte toppen nu, och jag vill ju inte åka på en  långdragen förklyning -.- OJ, jag höll på att glömma! När jag var ute och sprang höll jag dels på att få en hjärtatack, en sträckning i låret och jag höll även på att kvävas av min egna tunga. Mitt i min fridfulla springtur höll jag på att kliva på en


En sån här orm!!!!! :( Asså det var tur att jag var ensam ute för annars skulle det varit pinsamt, med tanke på vilken reaktion jag fick!

Jag vet inte vad för slags orm detta är men jag slår vad om att den är giftig! Usch! Gissa om jag fick fart under fötterna! Och jag sprang sedan mitt i vägen, inte en ända gång ute i väggrenen!

Sen åkte jag till affären, idag är det ju fredag och vad är det då? (tips: svensson aktigt) Ja precis, Tacos! :D 
Efter det åkte jag direkt till skolan för att hämta upp barnen, sen åkte i hem åt lite och sedan drog vi till kusinerna och Madde! Alltid lika skönt när man inte behöver vara med barnen när man jobbar :p

Sen åkte vi hem, jag gjorde mat och nu sitter vi och myser i soffan! :) Snart är det läggdags, och jag har inte gjort ett sk*t med barnen idag, jag är nöjd! ;)

Hoppas er helg blir bra! :) Jag ska inte göra något tror jag :)

Ha det gött! <3<3<3




Kommentarer
Postat av: angiiiie

hahah tror ormen blev lika rädd :P Jag åt också tacos idag!! MUMMMAAAAAA :D <3

2011-10-23 @ 19:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0