28/10-11 Fredag!!

Hallå!

Klockan är nu 9, och jag skulle ta min vanliga nap, tills min värdmamma bestämde sig för att spela trummor..... Jajaj, sov kan man göra någon annan gång -.-

Efter gårdagens promenad har jag träningsvärk i fötterna?? Ja, ibland lyckas jag riktigt bra, tycker jag!

Imorse när vi vaknade såg det ut så här i trädgården:




SNÖ???!?!?!? Det är ju bara oktober???  :( 
 
Det är ju ett tungt lager, så förhoppningsvis försvinner det under dagen! ;)

Jag har inte svarat på de senaste kommentarerna, sorry för det! Men jag är så trött på kvällarna! Har ju inte tagit min nap på tre dagar nu!

Men....

Mamma, ja jag tycker också det är synd att jag har så himmlans fattiga föräldrar!! :( :p

Mathilda, ja jag hade ett stort behov att få skriva av mig om mina drömmar :p

Malin, ja självklart får du det, tror du att du kan betala för kalaset? (a) Tänkte nu när du jobbar och allt! :p

Angelika, ja jag skiter också i varför dom gillar mig! :p Jag tror nog att det är min underbara charm som vunnit dom :p Hahah

Ja som sagt ikväll ska jag johanna matilda och alex träffas i mallet och äta lite middag, sen hem till någon och hitta på något! :)

Men nu ska jag dra till mallet med matilda! :) Jag måste köpa nya ipod hörlurar! Igår när jag skulle lägga mig, och lyssna på ipoden så vände jag på mig och ljudet försvann, fast jag hade fortfarande hörluren i tills jag insåg att jag bara hade ytterskalet kvar i örat.... :p



Haha stackars mina hörlurar :( Tur att apple butiken finns här  :)


Imorron kanske jag ska åka med Madde och några till Salem, som är en häxstad, där är det tydligen massa utsmyckningar under halloween perioden! Och eftersom det är haloween på måndag är staden ett populärt ställe att åka till nu :)

Ja det var allt jag hade att berätta nu! Tror inte jag uppdaterar mer idag! Så ha en trevlig helg allihopa! Hörs snart igen!

<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0