Torsdag 3/11-11 Endorfiner!!

Tjenamors!

Idag har jag umgåtts med mina fina vänner! Jag hann även åka till shoppers world och gjorde något jag aldrig i hela mitt liv trodde att jag skulle göra! Jag köpte en baddräkt?? Och jag var så stolt över mitt nya inköp så jag åkte direkt till Longfellow (vår sportclub) För att prova den! Den funkade utmärkt! Kommer anvndas mycket! :D  Åh va nöjd jag är! :D Simmade typ bara 30 min för jag hade inte mer tid, men skönt var det! :D

Efter det åkte jag hem och gjorde en sallad till lunch, som jag och Johanna delade på. Men ta det lugnt, ingen diet här inte! Vi "bakade" brownies som vi åt till efterrätt. Bara det att jag bara satte in dom i ugnen plus att jag vridit upp värmen högt för att ugnen skulle bli varm, men ja jag glämde bort det när jag satte in smeten, så efter ett tag var den genombränd. Vi kunde skrapa ur mitten delen och äta den. Den var god! :p Jaja bättre lycka nästa gång!

Efter det så var det dags att hämta barnen, och quin och danielle (matildas lilltjej) har blivit super bra kompisar,så dom ville promt stanna i parken vid skolan, ja visst vad som helst för att dra ut på tiden tyckte både jag och matilda! :p Så vi var där i nästan 2 timmar! När vi kom hem drog vi till biblioteket, sen var det dags att åka hem och steka pannkakor! :D

Ja sen har kvällen rullat på, Brad kom hem vid halv 8 han har varit i san fransisco sen i måndags, han lyckas alltid försvinna samtidigt som stömmen försvinner!! Haha flyt han har då! Ja men jag var alltså ensam med barnen i natt, sov så där för Joanna skrämde upp mig innan hon åkte, med att Quin som börjat gå i sömnen skulle gå ut ur huset eller nått sånt! Så jag hade lite svårt att slappna av, men när jag väl somnade (typ vid 2) sov jag som en stock! haha inge problem då inte! Sen när jag skulle väcka quin blev jag väldig lättad när hon låg i sin säng! :)

Nu ligger jag i sängen med tvn på, jag jar beslutsångest på hög nivå! Säsongspremiär av bones eller bara ett nytt avsnitt av grey's?? Just nu är Grey's på! ;)

Angelika, jaaa hela befolkningen klagar på att det redan kommit snö!! Haha jag tänker, jaja så kan det vara! Men det mesta har ju försvunnit! Bara små plättar kvar, och så snöhögarna som blev när dom skottade varenda milimeter av asfalt dom har här!

Snart är det fredag! :D Jag, Matilda och kanske Johanna ska ut på äventyr imorron! Kan tyvärr inte berätta vad! Men jag är spänd! :D Sen på lördag ska jah med madde och deom som vill och kan följa med till IKEA och en utomhus outlett! :D Roligt värre!! :D

Ledsen att jag aldrig lägger upp bilder! men är väldigt dålig på att ta med kameran! :(

Jag vill bara påpeka en sak! Matilda har varit här i 6 veckor! på 6 veckor har hon fått svenskt godis hitskickat 2 gånger! Jag har varit här i 16 veckor (gud va lite??), jag har inte fått svenskat godis en ända gång! :( Ville bara påpeka det! (Marabouchoklad räknas inte!! Jag vill ha SURA saker!!)

Ha det bra!!

<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0