Torsdag 24/11-11 Happy Thanksgiving!!

Hejsan!

Här i US and A är det thanksgiving idag! OCH JAG VAR LEDIG!!! :D

Började dagen med en sjukt skön sovmorgon! Började komma till liv vid 9:45, gick upp åt lite frukost och drog till gymmet. Jag kan ju säga att jag inte var den enda som tänkte bränna några kalorier innan thaknsgivingmiddagen! Oj var mycket folk det var! :p Jag värmdeupp lite sen åkte jag hem. Jag är dock jätte förkyld med halsont och en rethosta så jag kände att det räckte för idag.

Stämningen här hemma var ungefär som julaftonsmorgon. Alla gick bara runt och runt och runt och väntade på att få åka! Faktiskt en väldigt mysig stämmning! :) Jag satt och tittade på tv med killarna och sen var det dags att åka till kusinerna! 

Där var det precis som på julafton mycket väntan! Hahah men när maten kom så högg alla in som om vi inte sett mat sen i september! OJ! Det var turkey, stuffing, cranberryjam, och massa annat konsiga saker.
Tänk er typ en söndagsstek med sås potatis och svartvinbärssylt det var det som serverades ;) Helt okej gott var det, men fattar inte riktigt va den stora hysterin över detta var! Men sjukt mycket mat var det! På lördag kommer det 4 eller 5 andra familjer över på leftovers-party,  haha kommer  bli roligt! :)

nu är jag för trött för att hålla upp ögonen! men en bild kommer ;)



Vet inte ifall jag har berättat det! Men när Matilda läste att mina strumplåda ekade tomt så kom hon med ett 6(!)-pack strumpor till mig! Så nu behöver jag inte köpa strumpor på ett tag! NICE! :D Hennes värdmorfar jobbar typ med strumpobolag så hon får strumpor mest hela tiden! ;)



Man tackar! :D

ha det bra!

<3<3<3


Kommentarer
Postat av: angiiiie

Ohooo va mysigt, blev lite sugen på julafton nu.. men det är bara 4 veckor kvar WOHOO :D <3

2011-11-25 @ 14:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0