Torsdag 17/11-11 Älska eller hata?

God dagens!

Idag skulle jag göra två egentligen tre saker... Hur många saker tror ni att jag har gjort? En sak... Jag skypade med Malin, i typ två timmar, det var roligt att prata med henne igen. Alldeles för länge sen vi hördes!

Sen skulle jag iväg och simma. Vet inte varför jag inte kom iväg. Efter att ha suttit hemma hela dagen och inte gjort något vettigt tog jag tag i att skriva min uppsatts. Hade fått lite feedback på det förra jag lämnade in och hon ville att jag skulle ändra några saker, fylla på lite här och där. Så då öppnade jag dokumentet från mailet, och började skriva. Jag skrev ju betydligt mer än vad jag gjort under dagen. Jag sparar 5 gånger, klickar ner dokumentet, och börjar skriva ett mail till läraren, när jag ska bifoga filen inser jag att den inte finns........
Jag öppnade dokumentet i kompleterings vyn, och nr man skriver och sparar där, så sparas det inte på datorn. Så när jag stängde ner dokumentet försvann det. Hata livet...
Skickar även ett mail till läraren, och får tillbaka ett OK.  aka (also known as) Skit snack, du ljuger, "hunden åt upp min läxa"....  Hata livet, eller vadå?

Åker till skolan för att hämta barnen, vi får även med oss matilda och hennes barn, skit bra playdates för oss alla! :p Kokar te och äter Anna's pepparkakor som jag hittade här i matbutiken!
Skjutsar sedan Quin till hennes tennis åker och hämtar upp Justins hostmedicin på apoteket, åker hem vänder för att åka tillbaka och hämta Quin. När vi kommer hem har vi skit roligt alla vi tre, vi springer runt leker, busar, ja jätte roligt hade vi det. Sen när när jag däckar på soffan och sätter på tvn så kryper dom båda upp vid mig och typ sitter på mig! Inte ens när Joanna kom ner sprang dom iväg! Så satt vi ett bra tag och bara myste! :) Älska livet?

Ja men nu ska jag väl skriva om min uppgift.... :( Hata? JA! :(

Imorron blir det bio! Jag spenderar mina sista dollar på breaking dawn! Åh vad jag har längtat!! :D Ska bli as kul! Det blir jag Rebecca Johanna Matilda och Matildas kompis som är här och hälsar på under helgen. Så taggad!!! :)

Hoppas ni får en bra fredag! :D

<3<3<3

Kommentarer
Postat av: angiiiie

åååh..du får skicka det här blogginlägget till henne för att bevisa att det du säger är sant :P Hoppas det gick bra att skriva om allt <3

2011-11-18 @ 10:10:34
Postat av: Malin

Haha det är väl bara du och jag som kan prata om ingenting i två timmar? :P <3

2011-11-19 @ 12:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0