Torsdag 10/11-11 Tacoskväll

Hallå!!

Idag hade jag ju min plan, med promenad, simmning och billagning. Det gick ju som vanligt i graven. Bilen var inte klar efter vår två timmars promenaden, så jag tog min bag och börjde gå mot gymmet. Vägen till gymmet är lång och här i Usa finns det ju inga gångvägar.... Så jag ändrade mig efter ett tag och vände tillbaka hem. Väl där skypade jag med Jonas och sedan med pappa. Sen blev jag lite stressad så jag ringde Matilda så fick hon skjutsa mig till bilverkstaden.

Ja det var väl det mest intressanta som hänt idag!

Vi skulle äta tacos tilll middag, och när allt var klart kom barnen på att dom inte skulle klara sig utan mjuka skal så vi satte oss i bilen och åkte 20 min till affären, handlade, och 20 min hem med bilen... Bara det att klockan var ju 6 så det var mitt i rusningstrafiken så det tog ju längre tid än så.... Hahah jaja men jag klagar inte!

Imorron är det Veteran's day. Vilket betyder ingen skola för barnen. Vilket betyder jobb för mig. Så jag jobbar mellan 8-6 imorron. Efter det kommer jag dra till Rebecca för att gå ut och äta, sen sova där. På lördag vet  jag inte vad vi hittar på. Men sen på lördag kväll ska jag med Madde på balletten!!! Yeey! :D

Men det jag ville säga var, jag kanske inte kan skriva här på ett tag!

Hoppas ni har en bra helg! :D

Tova, roligt att du hitta tillbaka hit! :D Uppskattas mycket! <3
Angelika, det var en väldigt snäll mormor du har! :) Hoppas du är fullt frisk snart! <3

<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sanningens ögonblick, jag försöker skriva från min iPad igen! Jag hoppas också jag blir bättre snart men de känns som om jag håller på få öroninflamation  fett jobbigt om de är de för de gör ju så galet ont, dumma dumm! och sen, nej vadåå ska du inte skrivaa på ett tag? Tyvärr, du har inte min tillåtelse för din blogg är min morgon tidning hahah.. Tvinga mig inte att läsa DN som vi får hem  hahah måste bara berätta hur geek'ig jag har blivit.. På söndag är jag bjuden på middag hos alfas pappa och jag tror att de kan va lite spänd stämmninig då alfas bror och hans brors tjej har förlovat sig ( pappan gillar inte den tjejen) men hur som helst så är den där tjejen alltid jätte fin klädd och alfas styvmamma

2011-11-11 @ 08:17:19
Postat av: Angie nu och även i förra inlägget

Nähä fick inte skriva längre, men de funka att skicka omg  jag forsätter! Och alfas styvmamma som är typ 60 klär sig också jätte fint, och håret är perfekt.. Sen så har vi mig.. Ja asså även fast jag inte klär mig en yoyo mah niggah tjej så ser jag ut som en sån bland dom.... En gång så var jag med brorshans flickvän och hon var Lidingöklädd och så kom jag i mjukis o nått illrosa linne.. Men hur som helst, de jag vill komma fram till är att jag var inne på Mq här om dan o köpte jätte fina tröjor, dock är en liiite genomskillnig men jag hoppas att ringarna på alfas bror och hans flickvän fångar upp pappans uppmärksamhet  haha vet inte varför jag skriver de här men aa hahah nu vet du!

2011-11-11 @ 08:24:03
Postat av: angiiiie

HAHAH okej jag ska ge mig men jag såg att inga smilegubbar kom med från ipaden o inga hjärtan så förflytta mig från ipaden till datan bara för det här :D:D<3<3

2011-11-11 @ 08:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0