Tisdag 8/11-11 BergOchDalBana

Hejsan!

Började dagen med att åka och simma! Jag måste säga att jag känner mig riktigt professionell i min baddräkt!! :D Haha

klockan är snart 2 här och jag har haft en lugn och skön dag än så länge! Men jag måste bara säga att känslorna man har här är typ skrattretande! För kanske 10 min sen satt jag och tänkte på ett bra sätt att skriva att livet är underbart, medans jag nu sitter och är ledsen för att ingen är inne på skype.... Hahah jaja vad ska man göra?
Jo man kontaktar sina underbara vänner och skrattar med dom istället! :D

Livet är nog ganska underbart ändå! ;)

Jag tror inte jag vill komma hem hörrni! Jag stannar här resten av mitt liv! Jag ska bara hitta den där killen som kan betala för kalaset! -.- Han verkar ju inte komma och plinga på min dörr i alla fall....


Malin Nylund, Carolina Skoog och Tova Aldén nu får ni börja ta och kommentera! Jag tror dock att ni inte läser detta längre... Men jag hoppas allt är bra med er! <33

Uppdatering kommer senare ikväll! :) Ha det så bra så länge! <3<3

Nu sitter jag med Matilda på Starbucks och gör något jag aldrig gjort. Jag skriver fortsättningen på detta inlägg på telefonen! Spännande :p På eftermiddagen hade Quin gymnastik och när jag och Justin åkte för att hämta henne så gick strömmen, sen kom tillbaka lika snabbt som den försvann (som vanligt) men Internet kom inte tillbaka (som vanligt). När Brad kom hem så jag det och han så bara, Ja men vi måste nog bara starta om något... så då gjorde han det och vipps så hade vi Internet igen! Men då hade jag och Matilda redan bestämt träff så jag åkte ändå! Nu sitter vi här idag igen dricker samma dryck som igår men vi var lite wild and crazy och satte oss på en helt annan plats från igår!

Hoppas er dag varit bra! <3

Kommentarer
Postat av: angiiiie

ååååååååh varför måste jag skriva in lösenord när jag ska kommentera? eller inte kommentera men du vet, när jag trycker på skicka kommentar så kommer de upp en ruta men en as jobbigt psykad text..o den texten måste jag skriva in i en annan ruta.. det är visserligen inte problemet, problemet är att jag fattar ALDRIG vad det står :(

2011-11-09 @ 08:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0